شناسهٔ خبر: 46820942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دلیل مهم به هند نرفتن مدیرعامل پرسپولیس

یکی از سئوالات اهالی فوتبال عدم سفر جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به کشور هند بود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - معمولا در سفرهای خارجی مدیران باشگاه‌های ایرانی پیش قدم بوده و حتی زودتر از مربیان و بازیکنان، پاسپورت‌های خود را برای دریافت ویزا در اختیار سفارتخانه‌های کشور مقصد می‌گذارند! این بار اما خیلی جالب بود که جعفر سمیعی از سفر به کشور هند و همراهی پرسپولیسی‌ها سر باز زد. هرچند در ادامه عنوان شد به دلیل هزینه زیاد و ترافیک کاری این سفر منتفی شده اما به نظر می‌رسد این تصمیم دلیل مهم دیگری هم داشته باشد.

بازیکنان پرسپولیس که در گروه E مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده و صدرنشین شده‌اند انتظار داشتند همچون سال گذشته پاداش بگیرند. همچنین شاگردان یحیی گل محمدی به خاطر درصد دریافتی از باشگاه پرسپولیس گلایه‌هایی داشته و وحید امیری هم در مصاحبه پیش از بازی برگشت با گوای هند آن را در لفافه بیان کرد. بازیکنان پرسپولیس پیش از سفر به هند نیز اخباری درخصوص پاداش‌های چند ۱۰ میلیون تومانی تیم‌های رقیب پس از برد در لیگ برتر و میزان دریافتی آنها شنیده و به اندازه کافی گله‌مند شده بودند.

قبل از پرواز به هند جعفر سمیعی به بازیکنان این تیم قول داد تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته تا بتواند بخش دیگری از مطالبات را ظرف دو هفته آینده پرداخت کند.

مدیرعامل پرسپولیس هم می‌توانست به هند سفر کند و بی‌توجه به مشکلات مالی باشگاه و بازیکنان چند صباحی به سبک مدیران باشگاه‌های دیگر در جزیره گوا خوش بگذراند اما در تهران ماند تا منابع مالی فراهم کند.

نظر شما