شناسهٔ خبر: 46820920 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخرین خبرها از خسارت مالی طوفان عصر امروز+ تصاویر

تصاویر | آخرین خبرها از طوفان تهران | رگبار تا فردا ادامه دارد | شهروندان به دامنه‌ها و ارتفاعات نروند

وزش باد شدید عصر امروز در تهران، موجب سقوط درختان به ویژه در خیابان نامجو شد که خسارت های مالی را برای هموطنان بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل مدیریت بحران استان تهران درباره شرایط جوی استان و اقدامات ضروری توضیحاتی داد و گفت:طبق اعلام هواشناسی از امروز تا پایان فردا (شنبه) رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ را خواهیم داشت که این موضوعات به شهرهای استان ابلاغ شده است.

منصور درجاتی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که در دامنه‌ها و ارتفاعات نباید توقفی صورت گیرد، در مسیرهایی مثل پیچ هاو ارتفاعات ممکن است لغزندگی جاده داشته باشیم از توقف خودداری کنند. همچنین در کانال ها، رود دره ها، رودخانه‌ها و رودها ممکن است جریان آب سریع شود یا بالا بیاید که در این نقاط هم باید حتی المقدور حضوری انجام نشود.

درجاتی بیان کرد: به دلیل گرد وخاک و وزش باد شدید احتمال سقوط تیر برق و درختان وجود دارد و دید کاهش پیدا خواهد کرد. کوهنوردان نیز امروز و فردا باید از کوهنوردی پرهیز کنند و ورزش‌های کوهستانی، پروازهای گلایدرها تا پایان این پدیده‌های جوی باید متوقف شوند.

 رگبارو باد شدید درتهران تا فردا ادامه داد| احتمال سقوط تیر برق و درختان؛ شهروندان دردامنه ها و ارتفاعات توقف نکنند

 رگبارو باد شدید درتهران تا فردا ادامه داد| احتمال سقوط تیر برق و درختان؛ شهروندان دردامنه ها و ارتفاعات توقف نکنند

نظر شما