شناسهٔ خبر: 46820633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکن فولاد خوزستان بدلیل ابتلا به کرونا بازی با النصر را از دست داد

اهواز - ایرنا - ستاره تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ابتلا به کرونا بازی با النصر در دور برگشت رقابت ها را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا باشگاه فولاد خوزستان روز جمعه اعلام کرد: صالح حردانی، ستاره نوظهور تیم فولاد خوزستان پس از دیدار رفت این تیم برابر النصر عربستان به کرونا مبتلا شد و نمی تواند فولادی ها را در ادامه مسابقات همراهی کند.

پیش از بازی النصر با فولاد در دور رفت مسابقات چهار بازیکن و پنج عضو کادر این تیم به کرونا مبتلا شدند که باشگاه فولاد به دلیل نگرانی‌ از این وضعیت و سرایت ویروس به بازیکنانش، طی نامه‌ای به AFC از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

علاوه بر حردانی یکی از اعضای تدارکات تیم فولاد به بیماری کرونا مبتلا شده‌ این در حالی است که تا پیش از دیدار رفت فولاد برابر النصر تست کرونای همه اعضای نماینده ایران منفی بود.

تیم فولاد پیش از این ایوب والی کاپیتان خود، موسی کولیبالی مدافع ثابت این تیم و شروین بزرگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. 

دیدار تیم های فولاد و النصر عربستان از ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه سوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. فولادی ها در صورت برد در این دیدار صدرنشین گروه D مسابقات می شوند.

نظر شما