شناسهٔ خبر: 46820615 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا بهار زندگی ۳ نفر دیگر را خزان کرد

در شبانه روز گذشته با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در استان به ۸۰۶ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۳۴۳ آزمایش انجام شده در استان ۱۲۱ آزمایش مثبت قطعی اعلام شده است، گفت: از ۱۲۱ مبتلای جدید به کرونا، ۲۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۹۶ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۶۱ مورد در بیرجند شناسایی شد، افزود: همچنین در قاین ۱۵ مورد، ۳ مورد در بشرویه، فردوس و زیرکوه هرکدام ۸ مورد، شهرستان‌های طبس و سرایان هرکدام ۷ مورد و در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و نهبندان هم هرکدام ۴ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

مهدی زاده تصریح کرد: هم اکنون ۳۰۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۹۹ نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی ۶ نفر وخیم است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۸۴ بیمار با علام تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۸۰ بیمار شامل ۳۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

مهدی زاده بیان کرد: در شبانه روز گذشته با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در استان، به ۸۰۶ نفر رسید.

 در مجموع ۵۱هزار و ۲۰۶ مورد آزمایش مولکولی در استان انجام شده است که از این تعداد جواب تست ۱۸هزار و ۷۸۶ مورد مثبت اعلام شد.

انتهای پیام/ ر ف

نظر شما