شناسهٔ خبر: 46820290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وزنه‌برداری بانوان قهرمانی آسیا| پنجمی و ششمی وزنه برداران ایران در دسته 81 کیلوگرم

در رقابتهای وزنه برداری بانوان قهرمانی آسیا، دو وزنه بردار ایران در دسته 81 کیلوگرم پنجم و ششم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفتمین روز از مسابقات وزنه‌‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان، مسابقات گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم بانوان با حضور الهام حسینی و الناز باجلانی وزنه‌برداران کشورمان برگزار شد. در این 8 گروه وزنه‌بردار حاضر بودند.

*حرکت یکضرب

الناز باجلانی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه‌های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم را مهار کرد اما نتوانست در حرکت سوم موفق باشد و وزنه ۱۹۷ کیلوگرم را انداخت.

الهام حسینی در حرکت یک ضرب فقط وزنه ۹۱ را با موفقیت پشت سر گذاشت و در مهار وزنه ۹۹ دوبار ناموفق بود.

بدین ترتیب باجلانی با ثبت وزنه ۹۴ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، پنجم شد و حسینی با ثبت وزنه ۹۱ کیلوگرم عنوان ششمی را به دست آورد.

کوزگانیایوا از قزاقستان با ثبت ۱۰۴ کیلوگرم، یانگ از کره‌جنوبی با ۱۰۳ کیلوگرم و تویچیوا از ترکمنستان ۹۶ کیلوگرم، به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

*حرکت دوضرب

الناز باجلانی در حرکت اول دوضرب وزنه 100 کیلوگرم را بالای سر برد. او درحالیکه در حرکت دوم نتوانسته بود وزنه 107 کیلوگرم را مهار کند، در حرکت سوم وزنه 109 کیلوگرم را بالای سر برد.

الهام حسینی در حرکت اول دوضرب وزنه 111 کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم نیز وزنه 118 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم توانست وزنه 122 کیلوگرم را مهار کن تا هر سه حرکت دوضرب خود را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

به این ترتیب در پایان رقابت دسته 81 کیلوگرم زنان الهام حسینی با 91 کیلوگرم در یک ضرب، 122 کیلوگرم دوضرب و مجموع 213 کیلوگرم را ثبت کرد و در رده پنجم آسیا ایستاد.

الناز باجلانی نیز با 93 کیلوگرم در یک ضرب، 109 کیلوگرم دوضرب و مجموع 202 کیلوگرم در رده ششم آسیا قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما