شناسهٔ خبر: 46820264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سعید لطفی در گفت‌وگو با خبر ورزشی:

کمتر تیمی قدرت استقلال در آسیا را دارد/ آبی‌ها این بار الدحیل را شکست می‌دهند

پیشکسوت استقلال گفت: هیچ اتفاقی رخ نداده و استقلال می‌تواند با قدرت به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - تیم استقلال در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با شکست ۴ بر ۳ مقابل الدحیل قطر صدر جدول را به تیم قطری داده و در رده دوم قرار گرفت تا برای صعود به مرحله بعد کمی دچار مشکل شود. سعید لطفی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، از شرایط استقلال در دور برگشت  گفت. او معتقد بود استقلال هنوز هیچ چیزی را از دست نداده است.

استقلال چرا در آخرین دیدار خود شکست خورد؟
استقلال در حالی شکست خورد که سه گل به حریف قدرتمند قطری زد. شاید بتوان گفت استقلال روی یکی دو اشتباه فردی متحمل این شکست شد در غیر این صورت استقلال مستحق پیروزی بود.

چطور؟
کارشناسان داوری اعلام کردند که خطای بازیکن قطری روی مهدی‌قایدی باید گرفته می‌شد. خطایی که یک پنالتی و شانس مسلم گل را از استقلال گرفت. شاید با به ثمر رساندن آن گل وضعیت تغییر می‌کرد. ولی به هر حال استقلال هیچ چیز را از دست نداده است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
استقلال در دو بازی اول خود با زدن ۸ گل و در بازی سوم خود با زدن ۳ گل توانست ۱۱ بار دروازه حریفان خود را باز کند. کمتر تیمی دارای چنین قدرتی در خط حمله خود است. این ثابت می‌کند استقلال توانایی صعود به عنوان تیم صدرنشین این گروه را دارد و چیزی را از دست نداده است. فکر می‌کنم اگر در دفاع کمی تمرکز بیشتری داشته باشیم استقلال هیچ مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

بازی برگشت مقابل الدحیل را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً کادرفنی آنالیز دقیق تری نسبت به بازی رفت مقابل این تیم به دست آورده است. شک ندارم استقلال این بار بهتر از دفعه قبل عمل می‌کند چون اگر در بازی رفت چهار گل از این تیم خورد حداقل دو گل روی اشتباهات فردی بود که با رفع این اشکالات استقلال می‌تواند الدحیل را شکست بدهد. من هم ایمان دارم این توانایی نزد بازیکنان تیم استقلال وجود دارد.

نظر شما