شناسهٔ خبر: 46791941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارخانه تولید رنگ آستر خودرو برای نخستین بار در کشور احداث می‌شود

گروه استان‌ها-استاندار مرکزی گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث واحد تولید رنگ آستر خودرو در ساوه زده شد که با این حرکت تولید رنگ آستر خودرو در محدوده شهرستان ساوه برای نخستین بار درکشور انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساوه ، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت‌های شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران با اشاره به صنایع کاوه اظهار داشت: جلسه‌ای در منطقه وِیژه اقتصادی کاوه با حضور تعدادی از صنایع که در مدت 3 ماه گذشته مشکلاتی داشتند و مسئولان مربوطه برگزار و تصمیم‌های خوبی گرفته شد.

وی افزود: امیدواریم در آغاز سالی که با عنوان جهش تولید و رفع موانع تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده توانسته باشیم در همین ابتدای سال موانع تولید را برطرف کنیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از شرکت‌های فعال در این منطقه  کار بسیار خوب و بزرگ تولید رنگ آستر خودرو به ارزش 2 هزار میلیارد تومان را انجام می‌دهد که کار نو در کشور است.

آقازاده تصریح کرد: سالن‌های تولید رنگ آستر خودرو در این منطقه احداث می‌شود و سرمایه‌گذار این واحد نوآور سرمایه‌گذاری حدود 500 میلیارد تومان و تسهیلات بانکی هزار میلیارد تومان برای این کار درنظر گرفته است.

وی عنوان کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی این کار زده شد و امیدواریم تا حدود 3 سال آینده این کارخانه با حمایت دولت بتواند در راستای قطع وابستگی و تولید ملی و حمایت از صنایع خودروساز نقش داشته باشد که برای نخستین بار تولید رنگ آستر خودرو در محدوده شهرستان ساوه برای کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/713/ی

نظر شما