شناسهٔ خبر: 46791931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید فخرایی در قوچان باید در شورای شهر مطرح شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: نگاه شورای اسلامی توجه به نام‌گذاری معابر و میدان‌ها به نام شهداست اما برای نام‌گذاری معبر یا میدان جدید به نام شهید فخرایی در این شهر باید پیشنهاد آن برای معابر جدیدالاحداث در کمیته نام‌گذاری صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «یادمانی به نام شهید ابراهیم فخرایی در قوچان احداث شود» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نگاه شورای اسلامی دوره پنجم قوچان به مسئله شهید و شهادت، گفت: این شورا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا همیشه این مهم را در دستور قرار داده و تاکنون نیز اقدامات فراوانی را در این زمینه به انجام رسانده است.

علی زیرک بابیان اینکه بلوارها و خیابان‌های زیادی به نام شهدا در قوچان نام‌گذاری شده است، افزود: شاید یکی از اقدامات اصلی نام‌گذاری بلواری در این شهر به نام سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود که پس از شهادت سردار دل‌ها این مسئله توسط اعضای شورای شهر پیگیری و شهرداری نیز مجری آن شد.

وی با اشاره به این موضوع که برای نام‌گذاری معبر یا میدانی به نام شهید ابراهیم فخرایی باید موضوع به کمیته نام‌گذاری معابر ارسال و در این کمیته موردبررسی قرار بگیرد، تصریح کرد: پس از بررسی و تصویب، شهرداری یکی از معابر یا میدان‌های جدیدالاحداث را می‌تواند به نام این شهید نام‌گذاری کند که تاکنون درخواست برای این نام‌گذاری نیز ارائه نشده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

نظر شما