شناسهٔ خبر: 46778473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوئل مرگبار مادر جوان با یک پسر نوجوان در خیابان!

دوئل مادر جوان با یک نوجوان در خیابان موجب جراحت شدید کودک ۲ ساله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نوجوان ۱۶ ساله اهل نیوجرسی به دلیل شلیک و زخمی کردن یک کودک ۱ ساله توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که این نوجوان حین درگیری مسلحانه با مادر کودک اقدام به شلیک گلوله کرده بود. پلیس آمریکا همچنین مادر کودک را نیز به دلیل کشیدن اسلحه بازداشت کرده است.

پلیس آمریکا در روز ۱۲ آوریل و پس از دریافت گزارش تیراندازی در محل حادثه حاضر شد. کودک مجروح بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شد. بنا به گزارش CBS حال این کودک که فورا تحت عمل جراحی قرار گرفت مساعد گزارش شده است.

بنا به گزارش NBC New york مادر کودک که هویتش «تیتانیشا ویلدِر» اعلام شده حین مشاجره با چند نفر اقدام به گرفتن اسلحه به سمت آن‌ها کرده بود. پسر نوجوان که هویتش اعلام نشده یکی از همین افرادی بود که پس از این اتفاق اقدام به شلیک به سمت خودروی مادر کودک کرد. در لحظه وقوع حادثه این کودک و مادرش، یک مرد به همراه دو نوجوان دیگر در خودرو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

در حالی که برخی گزارش‌ها از اصابت گلوله به پهلوی کودک حکایت دارد، اما برخی نیز از اصابت گلوله به سر کودک خبر می‌دهد. مادر کودک به همراه این نوجوان در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

<div id="video-display-embed-code_13824816"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7732376/13824816?width=400&height=300"></script></div>

گفتنی است؛ وقوع این حادثه سومین حادثه تیراندازی به کودکان طی هفته‌های گذشته در آمریکا به شمار می‌رود که در دو مورد دیگر یک کودک ۵ ساله در تاریخ ۵ آوریل و یک کودک ۱۲ ساله در تاریخ ۱۰ آوریل مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

<div id="video-display-embed-code_13825003"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7732376/13825003?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما