شناسهٔ خبر: 46778433 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بانوی چهارمحال و بختیاری در نهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان ها) پذیرفته شد

سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از پذیرفته شدن نگار رفیعی وردنجانی به عنوان بانوی منتخب در نهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان ها) خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از پذیرفته شدن نگار رفیعی وردنجانی به عنوان بانوی منتخب در نهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان ها) خبر دادو افزود  دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» اسامی شاعران جوان برگزیده برای عضویت در نهمین دورۀ آموزشی را پس از دو مرحله داوری، اعلام کرد. زمان برگزاری برنامه های این دوره در اطلاعیه‌های آینده به اطلاع اعضا خواهد رسید.

گفتنی است در این دوره بیش از سیصد و پنجاه نفر شاعر جوان از اکثریت قریب به اتفاق استان‌های کشور شرکت کردند و سطح کیفی آثار نیز بالاتر از دوره‌های پیشین ارزیابی شده است. این موضوع مراحل داوری را پیچیده‌تر و دشوارتر کرد، اما داوران کوشیدند که با توجه به معیارهای متعدد، مستعدترین افراد برای عضویت در این دوره انتخاب شوند.

بی‌شک در جمع شاعرانی که افتخار نداریم امسال در خدمتشان باشیم، شاعران بسیار خوب و آینده‌داری هستند. امیدواریم این شاعران در دوره‌های آتی شرکت کنند و به عضویت آفتابگردان‌ها درآیند.

اینجانب انتخاب نگار رفیعی وردنجانی را به عنوان بانوی منتخب در نهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان ها)که نشان از همت بالا و شوق و،ذوق ،درخشش و بالندگی وی در عرصه فرهنگ وادب می باشد را تبریک عرض می نمایم موفقیت های  همه فرهیخنگان و هنرمندان استان رادرسایه الطاف الهی در همه فعالیتهای فرهنگی ادبی کشورمسالت می نمایم / سیدحسین نژادحسینی

 

نظر شما