شناسهٔ خبر: 46778412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام علی آرمین:

کتاب"داستان های سلیمانی" به زودی منتشر می شود

نویسنده و پژوهشگر حوزوی از انتشار کتاب "داستان های سلیمانی" مشتمل بر هفت داستان درباره شهید حاج قاسم سلیمانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی آرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دو تا از این داستان ها مربوط به آثار منتخب جشنواره "سرباز سلیمانی" است که اواخر سال گذشته به همت نشر معارف و با محوریت خاطره و داستان راجع به سردار دل ها برگزار شد.

وی افزود: یکی از داستان های این کتاب نیز به قلم بنده است و چهار داستان دیگر مربوط به آثار بچه های مدرسه "هم داستان" است.

وی گفت: با یکی از ناشران صحبت شده که این کتاب به شکل نشر الکترونیک منتشر شود و البته نسخه های محدودی نیز به شکل مکتوب به زیور طبع آراسته می شود.

این نویسنده و رمان نویس حوزوی همچنین بیان داشت: کتابی از بنده در دست انتشار است درباره موضوعی عاشقانه که فضایی اقلیمی و مرتبط با دریا دارد و در آن قصه جوانی طرح می شود که به واسطه عشق با ابعادی از زندگی دنیا که آن ها را نمی شناخته، آشنا می شود و این کتاب هم که مخاطبش عام است، به زودی منتشر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم شرایط نامساعد کرونایی گفت: در همین وضعیت کرونا، به هر حال مخاطبی که اهل کتاب خواندن است به دنبال علائق خود است، کما این که در حوزه فیلم و سریال نیز مخاطبان وجود دارند و نهایتاً شکل تماشای آثار از سوی آن ها از سینما به شبکه نمایش خانگی و ابزارهایی چون وی او دی ها تبدیل شده است.

حجت الاسلام آرمین ابراز داشت: بنده معتقدم که در این شرایط، ناشران و نویسندگانی که با رویکرد و نگاه خلاقانه و مبتنی بر نیازسنجی، اثری را منتشر می کنند، در جذب مخاطب موفق هستند، هر چند که از ناشران انتظار می رود که در این اوضاع و احوال نسبت به معرفی کتاب در رسانه ها و به خصوص فضای مجازی، اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

نظر شما