شناسهٔ خبر: 46778391 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عرضه گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت سامسونگ در ۲۸ آوریل

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy M42 5G را به همراه یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار منتشر شده از شرکت سامسونگ، قرار است این شرکت به زودی یک میان رده جدید را تا ۲۸ آوریل امسال به اسم Galaxy M42 5G به بازار عرضه کند که این تلفن همراه دارای یک مزیت بسیار مهم نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه در همان محدوده قیمت است. مهم‌ترین مزیت گوشی موبایل جدید شرکت سامسونگ نسبت به سایر تلفن‌های هم‌رده خود،  پشتیبانی از شبکه 5G این گوشی است که می‌تواند خود را نسبت به سایر تلفن‌های همراه متمایز کند.

معرفی بهترین گوشی 5G سال ۲۰۲۱ در آینده‌ای نزدیک

بهتر است بدانید که باتوجه به قیمت و مشخصات فنی گوشی موبایل Galaxy M42 5G، ممکن است به همراه Galaxy A32 5G این ۲ تلفن همراه به خاطر ارزان بودنشان به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های همراه 5G در سال ۲۰۲۱ باشند.

بیشتر بخوانید

در حال حاضر طبق اعلام سایت آمازون کشور هند، Galaxy M42 5G در تاریخ ۲۸ آوریل برای اولین بار در بازار عرضه می‌شود، البته هنوز جزئیات دقیق از قیمت نهایی این تلفن همراه اعلام نشده، اما طبق آخرین شنیده‌ها قرار است این گوشی با قیمت حدودی ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شود و مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

عرضه گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت سامسونگ در ۲۸ آوریل

گوشی موبایل Galaxy M42 چه مشخصاتی دارد؟

همچنین این تلفن همراه به جز پشتیبانی از شبکه 5G، قرار است در Galaxy M42 به یک تراشه مناسب کوالکام اسنپدراگون 750G، دوربین اصلی جالب ۶۴ مگاپیکسلی و یکی از بزرگترین باتری‌هایی که در تلفن‌های هوشمند دیده‌اید مجهز شود.

طبق آخرین شنیده‌ها قرار است در گوشی موبایل هوشمند Galaxy M42 5G از یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپری استفاده شود و صفحه نمایش آن نیز AMOLED خواهد بود. باتوجه به اینکه از این گوشی در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد، آخرین جزئیات و اطلاعات دقیق‌تر آن نیز به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما