شناسهٔ خبر: 46778194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهوا» تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد

حجت الاسلام طباطبایی گفت:با توجه به همزمانی مهلت ارسال آثار با امتحانات میان ترم دانشجویان و ماه مبارک رمضان، بنا به درخواست دانشجویان مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا دهم اردیبهشت سال جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «سیدمحمود طباطبایی» عصر(۳۱ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همزمانی مهلت ارسال آثار با امتحانات میان ترم دانشجویان و ماه مبارک رمضان، بنا به درخواست دانشجویان مهلت ثبت نام و ارسال آثار تمدید شد.

 

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، افزود: این آثار در قالب های داستان کوتاه، عکس، خلاصه کتاب، عکس نوشته، شعر، ایده پردازی، تجربه نگاری، نقاشی، پوستر، خوشنویسی، پادکست، مقاله نویسی، نقد کتاب، کاریکاتور، فیلم کوتاه، اینفوگرافیک، تولید گیف، استیکر، انیمیشن و موشن گرافیک دریافت شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از جشنواره، خاطرنشان کرد: تعداد برندگان جشنواره که پیش از این، ۸۰ نفر اعلام شده بود، به زودی افزایش خواهد یافت.

 

وی دبیرخانه جشنواره رهوا دریافت نمره دروس معارف برای شرکت کنندگان در بخش های آموزشی و پژوهشی را از دیگر مزایای این جشنواره، معرفی و تصریح کرد: دانشجویانی که حداقل ۶۰درصد امتیاز رشته موردنظرشان در این دو بخش را کسب کنند، معادل ۲ نمره امتیاز برای دروس معارف خود دریافت خواهند کرد.

 

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا افزود:جشنواره رهوا تا ۱۸ اردیبهشت ماه جاری در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری و ۲۷ رشته متنوع، ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می گذرد، در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام طباطبایی اظهارکرد:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵ و ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/483

نظر شما