شناسهٔ خبر: 46778110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انگلیسی‌ها پشت پرز را خالی کردند/ شکست در انتظار سوپرلیگ!

محمدامین شهسواری

با کناره‌گیری ۶ تیم انگلیسی از سوپرلیگ اروپا به نظر می‌رسد این پروژه با شکست مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پس از منچستر سیتی به عنوان اولین تیم کناره‌گیری کرده از سوپرلیگ، منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و تاتنهام در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که در این رقابت شرکت نمی‌کنند. همچنین اخبار زیادی هم از کناره‌گیری چلسی از سوپرلیگ وجود دارد اما هنوز این باشگاه به طور رسمی این خبر را تایید نکرده است اما با کناره‌گیری احتمالی چلسی از سوپرلیگ، ۶ تیم انگلیسی حاضر در این رقابت کناره‌گیری کرده و به نوعی پشت پرز را در جنگ با یوفا خالی کرده‌اند.

بیانیه‌های دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد مختصر بوده اما آرسنال و تاتنهام توضیح بیشتری داده‌اند. در بیانیه آرسنال و تاتنهام اشاره شده که آن‌ها نمی‌خواستند پس از عنوان شدن پیشنهاد حضور در سوپرلیگ از قافله عقب بمانند و به همین دلیل حضور در این رقابت را پذیرفتند.

حال پس از گذشت ۴۸ ساعت از خبرسازی سوپرلیگ اروپا به نظر می‌رسد با کناره‌گیری رسمی ۶ تیم انگلیسی از این رقابت باید پروژه سوپرلیگ اروپا را تمام شده فرض کرد. در حال حاضر تنها رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان‌، اینتر و یوونتوس باقی مانده‌اند که از بین آن‌ها شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری اتلتیکو مادرید و بارسلونا وجود دارد اما هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است.

فلورنتینو پرز، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا پیش از این اعلام کرده بود که ۱۲ تیم اصلی این رقابت قراردادی امضا کردند و به خاطر آن نمی‌توانند از سوپرلیگ کناره‌گیری کنند اما به نظر می‌رسد تیم‌ها بی‌توجه به قراردادشان از این رقابت کنار کشیده‌اند.

در نهایت باید دید پروژه پرز که به بهانه مشکلات مالی تیم‌های اروپا به خصوص در شرایط کرونا مطرح شد، در روزهای آینده با چه سرنوشتی مواجه می‌شود و آیا به سرنوشت دلخواه اغلب هواداران فوتبال یعنی شکست خوردن دچار می‌شود یا نه.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما