شناسهٔ خبر: 46772201 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

۸ مورد از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به عنوان هدیه ازدواج

خرید هدیه ازدواج برای کسانی که دوست‌شان داریم، بسیار شیرین و لذتبخش است؛ به خصوص اگر وسایلی را برایشان انتخاب کنیم که می‌دانیم برایشان کارایی دارد. در این مقاله هشت هدیه محبوب برای آشپزخانه زوج‌های جوان را معرفی می‌کنیم که بسیار دوست داشتنی و کاربردی هستند.

صاحب‌خبر -

خرید هدیه ازدواج برای کسانی که دوست‌شان داریم، بسیار شیرین و لذتبخش است؛ به خصوص اگر وسایلی را برایشان انتخاب کنیم که می‌دانیم برایشان کارایی دارد. در این مقاله هشت هدیه محبوب برای آشپزخانه زوج‌های جوان را معرفی می‌کنیم که بسیار دوست داشتنی و کاربردی هستند.

۸ مورد از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به عنوان هدیه ازدواج

۱. دستگاه قهوه ساز

نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم زمان خوبی است برای فکر کردن به برنامه‌های روز و فارغ شدن از استرس و چه بهتر که شما به عنوان دوستان یا اقوام زوجی که تازه ازدواج کرده‌اند، طعم این قهوه را با هدیه دادن یک دستگاه قهوه ساز برای آن‌ها به یادماندنی کنید.

این دستگاه‌ها با امکانات و قیمت‌های متنوعی در دسترس شما هستند و می‌توانید با توجه به نیاز‌های زوج و بودجه خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از نکاتی که خوب است به آن دقت داشته باشید سایر وسایل برقی آشپزخانه زوج جوان است که می‌تواند راهنمای شما در انتخاب رنگ قهوه ساز باشد. اگر زوج مورد علاقه‌تان علاقه‌ای به قهوه ندارند و اهل نوشیدن چای هستند، دستگاه قهوه ساز را با یک کتری و قوری برقی جایگزین کنید تا وسیله‌ای کاربردی را به آن‌ها هدیه داده باشید.

۲. ایر فرایر

یکی دیگر از وسایل مناسب برای آشپزخانه زوج‌های جوان دستگاه ایر فرایر است. این دستگاه نسخه جدید دستگاه‌های سرخ‌کن قدیمی است؛ با این تفاوت که بر خلاف مدل‌های قدیمی نیاز به غوطه ور کردن سیب زمینی یا خوراکی‌های دیگر در روغن نیست و تمام فرایند سرخ کردن با مقدار بسیار کمی روغن انجام خواهد شد. هدیه دادن یک ایر فرایر نه تنها بسیار کارآمد است؛ بلکه منجر می‌شود تا زوج‌ها زمان کمتری را برای سرخ کردنی‌ها صرف کنند و نه فقط بابت زمان؛ بلکه بابت سلامتی بیشتر هم قدردان هدیه ماندگارشان باشند و از آن لذت ببرند.

۳. خرد کن برقی

خرد کن‌ها جزو بهترین ابزار‌هایی هستند که برای راحت‌تر کردن آشپزی به کمک افراد می‌آیند و چه چیزی بهتر از اینکه شما با هدیه دادن یک خرد کن برقی شیک آشپزی را برای زوج جوان آسان‌تر و سریع‌تر کنید. خرد کن‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند و بر همین اساس هم قیمت‌بندی می‌شوند. بعضی از آن‌ها قابلیت توربو دارند، می‌توان سرعت را تنظیم کرد و از تیغه‌های مختلفی کمک گرفت. هر چه تعداد امکانات و ویژگی‌های دستگاه خرد کن بیشتر باشد، امکانات متنوع‌تری به زوج‌ها خواهد داد و البته به طبع قیمت بالاتری هم خواهد داشت؛ بنابراین بودجه بندی بر عهده شماست.

۴. ماشین ظرفشویی رومیزی

شستن ظرف‌ها در آشپزخانه کار وقت‌گیری است و علاوه بر وقت، انرژی هم می‌برد. اگر دوست دارید در این مورد به زوج جوان مورد نظر کمک کنید، نگاهی به آشپزخانه یا لیست مرتبط با وسایل جهاز عروس یا وسایلی که داماد می‌آورد، بیندازید و اگر ماشین ظرفشویی در آن قرار نداشت، دست به کار شوید. ماشین ظرفشویی رومیزی یکی از انواع لوازم برقی نسبتا جدید و بسیار کارآمد است که می‌تواند در شستن ظرف‌ها کمک کرده و مانع از خستگی زوج‌ها جوان شود.

۸ مورد از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به عنوان هدیه ازدواج

۵. ساندویچ میکر

اگر زوجی که قصد خرید برای آن‌ها را دارید شاغل هستند یا زیاد به گردش و پیک نیک می‌روند، ساندویچ بخشی از سبک زندگی آن‌ها خواهد بود و خرید یک دستگاه ساندویچ میکر می‌تواند انتخابی مناسب برای آن‌ها باشد. با استفاده از ساندویچ میکر، زوج جوان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساندویچ مورد علاقه‌شان را درست کنند و آن را به همراه خود ببرند و در تمام طول این مدت هم با لبخند به یاد محبت شما برای خرید این هدیه باشند.

۶. میکسر ایستاده

معمولا اوایل زندگی مشترک زمانی است که زوج تلاش می‌کنند تا از دستور پخت غذا‌های جدید رو نگردانند؛ بنابراین هر دستوری که تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی آموزش دهند، بهانه‌ای برای هنرنمایی زوج‌ها خواهد شد. اگر دوست دارید در بخشی از این هنرنمایی شرکت کنید، خرید یک دستگاه میکسر ایستاده یا رومیزی برای زوج‌ها ایده خوبی خواهد بود. میکسر‌های ایستاده علاوه بر شیک بودن با داشتن ظرف بزرگ امکان هم زدن و میکس کردن مواد لازم برای خوراکی‌ها و غذا‌های مختلف را فراهم می‌کنند و دنیایی از امکانات تازه را به آشپزخانه زوج‌ها تحویل خواهند داد.

۷. هم‌زن برقی

اگر بودجه شما به خرید یک میکسر ایستاده نمی‌رسد، شاید بتوانید آن را با یک هم‌زن برقی مناسب جایگزین کنید که برای زوج‌های جوان بسیار کاربردی خواهد بود و در این لینک به کاربرد‌های مختلف آن اشاره شده است. آن‌ها می‌توانند در درست کردن بسیاری از غذا‌ها و دسر‌ها از این دستگاه استفاده کنند و نتیجه‌ای به مراتب بهتر از یک هم‌زن دستی بگیرند.

۸. آبمیوه گیری

یکی دیگر از وسایل محبوبی که می‌توانید به عنوان هدیه ازدواج سراغش بروید، دستگاه آبمیوه گیری است. این دستگاه می‌تواند در هر فصلی بسته به میوه‌های فصل برای زوج جوان آب میوه تازه تهیه کند و اگر قصد بچه‌دار شدن داشته باشند، خیلی زود مجبور می‌شوند مرتب از آن برای دادن آبمیوه به فرزندشان کمک بگیرند؛ بنابراین آبمیوه گیری یک وسیله کاربردی برای آن‌ها خواهد بود. اگر بودجه‌تان به خرید آبمیوه گیری نمی‌رسد، دستگاه آب مرکبات گیری هم گزینه دیگری است که می‌تواند برای هدیه ازدواج مناسب و به صرفه باشد.

۸ مورد از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به عنوان هدیه ازدواج

نکات مهمی که باید برای خرید هدیه ازدواج بدانید

• اگر دوست نزدیک یا جزو اعضای خانواده هستید و می‌خواهید یک هدیه مناسب بخرید، ابتدا به لیست لوازم اصلی و اولیه دقت کنید. برای مثال اگر در آشپزخانه زوج جوان ماشین لباسشویی وجود ندارد، اولویت با خرید یک ماشین لباسشویی است؛ نه ماشین ظرفشویی. اگر بودجه‌تان محدود است می‌توانید از بین وزن‌های پایین‌تر (مثلا شش کیلویی از بین ۹، ۶، ۷ کیلویی) و از میان برند‌های ایرانی دست به انتخاب بزنید که قیمت مناسب‌تری دارند. مثلا خرید ماشین لباسشویی از برند اسنوا که کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش خوبی دارد.

• اگر یک گروه دوستی هستید، به جای اینکه هر کدام جدا جدا خرید کنید، بودجه‌تان را روی هم بگذارید و یک هدیه خوب و ماندگار بخرید که برای زوج کارآیی داشته باشد.

• حتما دقت کنید که هدیه‌ای که می‌گیرید در فهرست خرید دیگری نباشد. برای این کار می‌توانید یک گروه خانوادگی یا دوستانه راه بیندازید و در آن هر کس هدیه مد نظرش را بنویسد تا از دادن هدیه‌های تکراری جلوگیری شود.

• اگر ریسک خرید هدیه برایتان بالاست یا نمی‌دانید زوج به چه وسایلی نیاز دارند، دادن یک کارت هدیه ایده‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

نظر شما