شناسهٔ خبر: 46765542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند دزدان کابل های برق در اصفهان

حوادث رکنا : باند سارقان کابل برق با 47 فقره سرقت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند3 نفره سارقان کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو و اعتراف آنها به 47 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان،سرهنگ حسین تُرکیان درباره این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق وتجهیزات انتقال برق در منطقه جنوب کلانشهر اصفهان موضوع در دستور ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه و جمع آوری آثار بجا مانده از عامل یا عاملان سرقت سرنخ هایی ازمتهمان را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشت کمین و شکار پلیس آگاهی خودروی متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کرد.

سرقت کابل برق در اصفهان

این مقام انتظامی از کشف مقادیر زیادی سیم وکابل های مسروقه از داخل صندوق عقب خودرو، یک جفت پلاک مسروقه، مقادیر زیادی سیم برق ، تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته وابزار وآلات جرم از قبیل دستکش وقیچی مخصوص قطع سیم برق خبر داد و گفت: طی این عملیات اعضای باند 3 نفره ای که در سرقت های مذکور دست داشتند دستگیر و پس از اعتراف به 47 فقره سرقت برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما