شناسهٔ خبر: 46765330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کسب رتبه برتر شورای مبارزه با مواد مخدر گچساران در استان

فرماندار گچساران گفت: شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان جزء شوراهای برتر در استان معرفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک در اولین نشست شورای مبارزه موادمخدر شهرستان اظهار کرد:  جلسات شورای مبارزه با موامخدر شهرستان به صورت ماهانه تشکیل می شود.

وی ادامه داد: جلسات شورای مبارزه با موادمخدر علیرغم مشکلات ناشی از کرونا به صورت ماهانه و مستمر برگزار شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در سال گذشته قریب بر 72 مصوبه در شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان تصویب و اجرایی شد، گفت: شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان جزء شوراهای برتر در استان معرفی شده است.

اتابک ابراز کرد:  آمار کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان گچساران نشان دهنده تلاش این دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی است. 

وی  با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در محور مواصلاتی بنادر جنوبی  به شمال گفت: بیشترین کشفیات و امحا موادمخدر در سطح استان در شهرستان انجام گرفت.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد مهمترین راه مقابله با مصرف مواد مخدر است، ابراز کرد:  اقدامات فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و ارشادی تاثیر بسزایی در مانع از گرایش افراد به مصرف موارد مخدر دارد.

 وی با بیان اینکه برای سالجاری تدابیری جدید و جدی تری  در زمینه مبارزه با این پدیده شوم را خواهیم داشت، گفت امسال تلاش خواهیم کرد که از همه ظرفیت های شورا در حوزه های مختلف اعم از مبارزه با مواد مخدر، فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت های اجتماعی بهره برد.

 فرماندار گچساران ادامه داد: مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر در محلات کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار دارد.

اتابک با اشاره به اینکه صیانت اجتماعی از معتادین بهبود یافته از جمله برنامه های شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان است، گفت: تلاش در جهت حرفه آموزی و اشتغال معتادین بهبود یافته و نظارت برعملکرد مراکز ترک اعتیاد از مهمترین برنامه هایی است که امسال در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/82031

نظر شما