شناسهٔ خبر: 46764912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسیجیان حوزه مقاومت دهستان قهورد سفلی در سنگر سلامت

پروین سلیمی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید خادم‌پر دهستان قهورد سفلی گفت: بسیجیان روستاهای دهستان قهورد سفلی در ایام کرونا با فرهنگسازی، اطلاع رسانی و به کارگیری همت خیرین در طول یک سال شیوع کرونا توانسته اند در چندین مرحله بسته های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی تهیه کرده و در اختیار نیازمندان قرار دهند.

صاحب‌خبر -

محمود فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، با برشمردن فعالیت های بسیجیان پایگاه های مقاومت قهورد سفلی شهرستان کبودراهنگ در سنگر سلامت اظهار کرد: بسیجیان روستای کهریزباباحسین همراه با دیگر بسیجیان دهستان قهورد با تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی در این روزها که ویروس کرونا همه مردم را درگیر خود کرده، به یاری هم روستایی های خود شتافتند تا بتوانند مردم را از دام کرونا نجات دهند.

وی بیان کرد: دهستان قهورد ۲۰ پایگاه مقاومت دارد و در مدت زمانی که ویروس کووید ۱۹ زندگی مردم را مختل کرده، بسیجیان پایگاه های مقاومت هر فرصتی را به فال نیک گرفته و برای دستگیری اقشار آسیب دیده از کرونا بیش از هفت مرحله حدود ۲۷۰  بسته معیشتی و هر بسته به ارزش ریالی ۴۰۰ تومان تهیه و بین مردم توزیع کرده اند.

فیضی تصریح کرد: به همت مجریان طرح شهید سلیمانی پایگاه بسیج شهید مطهری کهریزباباحسین بخش گل تپه غربالگری عمومی، ماسک رایگان و بروشور آموزشی در روستای قرانقودره توسط اعضای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج بابایی قرانقودره توزیع شد.

وی مطرح کرد: طرح غربالگری مردم روستاها برای شناسایی افراد مشکوک به کرونا به منظور قرنطینه و جلوگیری از پخش بیشتر بیماری و توزیع ماسک از دیگر برنامه هایی است که توسط بسیجیان پایگاه ها در روستاهای دهستان قهورد در حال انجام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید خادم‌پر دهستان قهورد سفلی یادآور شد: بسیجیان پایگاه مقاومت شهید حاج بابایی قرانقودره قرانقو دره نیز با مشارکت در طرح شهید سلیمانی، کادردرمان و پزشکی را در مهار و کنترل کروناویروس یاری می کنند.

وی اضافه کرد: غربالگری عمومی، توزیع ماسک رایگان و بروشور آموزشی از جمله اقداماتی است که در روستای قرانقودره کبودراهنگ توسط بسیحیان پایگاه مقاومت شهید حاج بابایی حوزه مقاومت بسیج شهید خادم پر قهورد سفلی در حال انجام است.

فیضی در پایان اظهار کرد: افزایش شیوع ویروس کرونا در روستاهای شهرستان کبودراهنگ نیروهای بسیجی را به مانند دیگر حوادث در کشور به میدان آورده تا با به کارگیری همه توان خود گره ای از مشکلات هموطنان خود باز کنند.

انتهای پیام

نظر شما