شناسهٔ خبر: 46764679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روایت جانشین فرمانده ناجا از کلیدواژه دشمنان در آستانه انتخابات / تحرکاتشان را با تشویش اذهان ‌آغاز کرده‌اند

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تحرکات دشمنان برای تشویش اذهان عمومی و دلسردی مردم از آینده در آستانه انتخابات گفت: ‌هیچ نگرانی در خصوص برقراری مدیریت انتظامات و امنیت انتخابات ‌نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار‌ قاسم رضایی‌ صبح امروز در کمیسیون اطلاعات و عملیات ناجا که با حضور فرماندهان مسئولان انتظامی و مرزبانی استان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: قطعا خانواده کارکنان نیروی انتظامی با سعه صدر و بردباری خود در اجرای موفق ماموریت‌ها نقش بسزایی دارند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه پیام شهدا، تکلیف و سپردن امانت خدمتگزاری به انقلاب و مردم به سبزپوشان نیروی انتظامی است، افزود: خدمت در لباس ناجا بالاترین توفیق است.

 جانشین فرمانده ناجا ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر را فرصتی برای قرار گرفتن در مسیر بندگی و ارتقاء معنویات قلمداد کرد و گفت: یکی از خصوصیات فرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تکلیف مدار و الگو بودن است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ناجا، فرماندهی امنیت داخلی کشور را بر عهده دارد اذعان داشت: امنیت داخلی موثرترین مولفه در امنیت ملی و روابط بین‌المللی است.

سردار رضایی مبارزه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت‌ را از اولویت‌های دائمی نیروی انتظامی و مطالبه به حق مردم از پلیس عنوان کرد و بیان داشت: هدف از مقابله با اخلالگران و سلب‌کنندگان آسایش مردم، کسب رضایت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در قلب عربده‌کشان پوشالی است.

وی رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی انتظامی را سند افتخار ناجا قلمداد کرد و گفت: تلاش برای تداوم این رضایت‌ها توام با عملکرد مطلوب، همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ابزار مدیریتی و آفندی در اجرای ماموریت‌ها است تصریح کرد: امروزه نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه مردم در برابر با ناهنجاری‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی مشارکت در انتخابات را یک تکلیف برای همگان دانست و با تشریح تحرکات دشمنان برای تشویش اذهان عمومی و دلسردی مردم از آینده کشور افزود: با تدابیر و ساز و کار‌های اندیشیده شده در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) هیچ نگرانی در خصوص برقراری مدیریت انتظامات و امنیت انتخابات و محافظت از آرای مردم نداریم.

سردار رضایی با بیان اینکه اشرافیت‌ اطلاعاتی باید به تسلط تبدیل شود تصریح کرد: منظور از تسلط یعنی اینکه با اقدامات نامحسوس و اطلاعاتی، ابزار و فرصتی برای ضربه زدن به امنیت کشور در دست دشمنان قرار ندهیم و هر موضوعی که در اجرای نظم و امنیت جامعه اخلال ایجاد می‌کند رصد و کنترل شود.

جانشین فرمانده ناجا موفقیت پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برقراری امنیت جامعه را با رضایتمندی مردمی و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات مرتبط دانست و گفت: دشمنان همواره به دنبال تخریب افکار جوانان و تغییر و تحریف فرهنگ غنی ما هستند و ما نباید با کم‌کاری، آب در آسیاب دشمنان بریزیم.

این مقام ارشد انتظامی بر برخورد قاطع با محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز تاکید کرد و ابراز داشت: مقابله و مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری شعار سال 1400 با عنوان "جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها" در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و این حوزه تعامل و همکاری تمامی سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید ترددهای غیرمجاز در مرزهای کشور به صفر برسد تصریح کرد: نیروهای مرزبانی باید در رصد و پایش مرزها هوشمندانه و مقتدر عمل کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان‌های شمالی کشور، بهره‌‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تأمین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها را یک ضرورت حیاتی برشمرد و گفت: تامین امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی، سواحل و تفرجگاه‌ها و رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن عمومی، یک مطالبه جدی و موثر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن مهم قلمداد کردن اقدامات ایجابی در اجرای طرح دریا اذعان داشت: استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای داوطلب و افتخاری یکی دیگر از اقدامات موثر در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی در مناطق گردشگری و سواحل است.

انتهای پیام/ش

نظر شما