شناسهٔ خبر: 46764560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

گیلانی در تذکر شفاهی:

تداوم سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت در خوزستان/ وزیر کشور و فرمانده ناجا به داد مردم برسند

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با ابراز نگرانی از تداوم سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت در خوزستان از وزیر کشور و فرمانده ناجا خواستار ورود جدی به این موضوع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده قدس سپاه گفت: از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دبیرخانه ائمه جمعه خوزستان برای انتصاب استاد فرهیخته حاج آقا حبیب‌پور به امامت جمعه دارالمومنین شوشتر تشکر می‌کنیم. امیدواریم ایشان در ایجاد وحدت و همدلی و حمایت از مردم شوشتر موفق باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت و مسلحانه و تیراندازی با سلاح جنگی در خوزستان و شوشتر به طور مکرر رخ می‌دهد، انتظار می‌رود وزیر کشور و فرمانده ناجا کنترل و برخورد جدی را در دستور کار قرار دهند و به داد مردم برسند.

وی افزود: از کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس می‌خواهیم از ابزار نظارتی خود استفاده و از ناجا و وزارت کشور خواستار ورود به این موضوع شود و موضوع در تحقیق و تفحص مجلس قرار گیرد؛ این سرقت ها بی‌احترامی به مردم خوزستان است.

گیلانی یادآور شد: کمیسیون جهش تولید برای رسیدگی و حمایت از صنعتگران شوشتر و گتوند دعوت کردیم که در آینده نزدیک دیدار و بازدید میدانی داشته باشند، امیدواریم صنعتگران آمادگی میزبانی از مجلس را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به استاندار خوزستان گفت: به فکر بازاریان و تعطیلی مکرر بازار و درآمدهای آنان باشید، بازاریان به شدت متضرر شده‌اند، نیاز است فکر جبرانی برای ضرر و زیان آنها داشته باشید، البته از جنابعالی به دلیل حمایت از سرعت بخشی و تکمیل پروژه‌های توافق شده با اینجانب در حوزه انتخابیه تشکر می‌کنیم. بی‌شک این رسیدگی و حمایت‌ها تداوم خواهد داشت./

پایان پیام

نظر شما