شناسهٔ خبر: 46764532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز مرحله ششم واکسیناسیون در استان

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از واکسینه شدن بیش از ۱۱ هزار نفر در مرحله ششم واکسیناسیون در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،شریفی، معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد، گفت: مرحله ششم واکسیناسیون همگانی کرونا از امروز در استان اغاز و تا پایان هفته ادامه دارد که در این مرحله، ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در برابر کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

او افزود: در این مرحله، کادر بهداشت و درمان، کارکنان اورژانس ۱۱۵، اعضای نظام پزشکی و جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی در برابر کووید۱۹ واکسینه می‌شوند.

شریفی اضافه کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۷۶ نفر در استان یزد در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده اند که از این تعداد هشت هزار و ۱۴۰ نفر دوز اول واکسن کرونا تزریق و سه هزار و ۲۴۸ نفر دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: طبق سند واکسیناسیون ابلاغی از طرف وزارت بهداشت، تاکنون کارکنان اورژانس ۱۱۵، کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، جانبازان، سالمندان، بیماران سرطانی، پاکبانان، کارکنان ارامستان ها، اعضای نظام پزشکی و دانشکده دندانپزشکی در مرحله‌های مختلف، با ورود محموله‌های واکسن، در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

شریفی تاکید کرد: با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان، طبق سند واکسیناسیون کشوری، سایر افراد جامعه در برابر کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/ و

نظر شما