شناسهٔ خبر: 46764490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازی با الدحیل کلیدی‌ترین دیدار فصل است

موسوی: مجیدی شوک مثبتی به استقلال وارد کرد

صاحب‌خبر - علی موسوی  در خصوص دومین پیروزی استقلال مقابل الشرطه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال پس از برد پرگل و روحیه‌بخشی که مقابل الاهلی عربستان به دست آورد با شرایط خوبی به مصاف الشرطه رفت و توانست همان نمایش خوب بازی اول را مقابل حریف عراقی به تکرار کند و 3 امتیاز شیرین دیگری را کسب کند.
وی ادامه داد: بعد از اینکه در دقایق ابتدای الشرطه 10 نفره شد، بازیکنان استقلال واکنش خوبی به این موضوع نشان دادند و توانستند از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. بعضی اوقات ممکن است در چنین شرایطی بازی گره بخورد و حریف با یک بازی فشرده و بسته سعی در حفظ نتیجه داشته باشد اما آبی‌پوشان به درستی از تمام فضای زمین استفاده کردند و از هر دو جناح سعی کردند به دروازه الشرطه نزدیک شوند و موقعیت گل ایجاد کنند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تاثیر فرهاد مجیدی در نتایج خوب آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال پیش از آمدن مجیدی هم نتایج بدی نگرفته بود اما بعد از تغییر کادرفنی، شوک مثبتی به تیم وارد شد و شکل بازی بازیکنان تغییر کرد و کیفیت فنی تیم بالاتر رفت. اوج تغییرات مثبت در تیم را هم ما در دو بازی آسیایی مقابل الاهلی و الشرطه دیدیم.
موسوی درباره دیدار بعدی استقلال مقابل الدحیل قطر خاطرنشان کرد: بازی استقلال با نماینده قطر سخت‌ترین و کلیدی‌ترین بازی فصل آبی‌پوشان است. اگر شاگردان مجیدی بتوانند حداقل از الدحیل 2 امتیاز بگیرند می‌توانند هم رقیب اصلی‌شان را متوقف کنند و هم این فرصت را دارند که در بازی‌های بعدی با الاهلی و الشرطه با کسب نتایج دلخواه صدرنشینی‌شان را قطعی کنند. البته به عقیده من بازیکنان استقلال توانایی شکست الدحیل را هم دارند و من امیدوارم که روند خوبشان را در سومین بازی آسیایی‌شان هم ادامه دهند.

نظر شما