شناسهٔ خبر: 46763888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان راهداری:

ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران جزء دغدغه ما است

داریوش امانی گفت: تعریض و ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران جزء دغدغه ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست با استاندار مازندران، گفت: جاده‌های مازندران محور توسعه همه جانبه استان محسوب شده، از این رو تعریض و ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران جزء دغدغه ما است.

او در این نشست مشترک که با محوریت بررسی پروژه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و رفع مشکلات این حوزه برگزار شد، افزود: با توجه به بازدید‌های میدانی صورت گرفته از راه‌های ارتباطی کشور، خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت حفظ و ایمنی راه‌های ارتباطی در مازندران صورت گرفته است.

امانی گفت: تعامل و همدلی و مشارکت شخص اول استان و نمایندگان مجلس می‌تواند نقش موثر و تاثیرگذاری در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در این استان داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که محور‌های مواصلاتی مازندران در شمار شریان‌های مهم کشور قرار دارد، هرگونه حمایت خود را از پروژه‌های عمرانی استان اعلام کرد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات مطلوب و تاثیر گذار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پارسال، گفت: مازندران از جمله استان‌های مهم در زمینه تردد مسافران و جابجایی کالا از طریق بنادر بوده، از این رو باید علاوه بر اقدامات راهداری فعالیت‌های حوزه حمل‌و‌نقل نیز با جدیت و نظارت دقیق‌تر انجام پذیرد.

او استقرار شرکت‌های حمل و نقل بین المللی را در مازندران ضروری دانست و افزود: با توجه به بنادر مهم وحجم بالای جابجایی کالا از استان به سایر نقاط کشور می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به تسهیل و راه اندازی شرکت‌های بین المللی حمل و نقل بار و مسافر در این استان شود.

استاندار مازندران در این دیدار به تفاهم نامه مابین استانداری مازندران و سازمان راهداری اشاره و گفت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان و بمنظور مشارکت در تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه‌های اولویت دار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دو تفاهم نامه مشارکت بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد شده که در امسال نیز روند آن ادامه دارد.

انتهای پیام/س

نظر شما