شناسهٔ خبر: 46763865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اصلاح ۶۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در تفرش

مدیر توزیع برق شهرستان تفرش از اصلاح ۶۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهری وروستایی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ۶۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال طی یک سال اخیر اصلاح و بازسازی شد.

وی تصریح کرد: احداث شبکه فشار متوسط هوایی با کابل فاصله‌دار واقع در بلوار طالقانی به طول ۶۲۹ متر، نصب ۴۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در سطح شهرستان، مقاوم‌سازی شبکه فشار متوسط ناشی از سیلاب نرسیده به روستای ابره در با حجم فیزیکی ۴.۶ کیلومتر و تأمین برق سایت مخابراتی ایرانسل واقع در گردنه عبدل آباد تفرش به طول ۸۸۰ متر را از جمله فعالیت‌های انجام شده ذکر کرد که در مجموع با اعتباری بالغ‌بر ۸۲ میلیارد ریال، توزیع برق شهرستان تفرش اجرا کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان تفرش بابیان اینکه تعداد مشترکین شهرستان تفرش ۲۲ هزار و ۲۰۰ اشتراک است، افزود: ۴۸۵ انشعاب نیز به متقاضیان واگذار شده است.

دارابی بابیان اینکه طول شبکه برق این شهرستان ۶۸۴ کیلومتر است، ادامه داد: از این میزان ۳۹۴ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و ۲۹۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما