شناسهٔ خبر: 46763530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اتحادیه قنادان کرج مطرح کرد؛

برخورد با گران‌فروشی قنادان کرجی

کرج - رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج گفت: نرخ‌های جدید زولبیا و بامیه به واحدهای صنفی ابلاغ شده و تمامی همکاران موظف به اجرای آن هستند و در صورت تخلف با آن برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا امامی صبح امروز در حاشیه بازدید از قنادی‌های سطح شهر کرج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران اظهار کرد: تعیین نرخ‌های جدید زولبیا و بامیه از جمله اقدامات این اتحادیه پیش از ماه مبارک رمضان است که همه ساله و در زمان بندی معین در دستور کار هیأت مدیره قرار گرفته است.

وی بیان کرد: روال اداری و قانونی آن از طریق کمیسیون نرخ گذاری اتاق اصناف و کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان پیگیری می‌شود و پس از بررسی و تصویب نهایی، نرخ‌های مصوب از طریق اتحادیه به اعضا تحت پوشش صنف ابلاغ می‌گردد.

رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج تصریح کرد: پس از ابلاغ نرخ‌های جدید، تمامی همکاران و متصدیان واحدهای صنفی قنادی موظف به فروش زولبیا و بامیه بر اساس نرخ‌های مصوب شده باشند و فروش این شیرینی با نرخ‌های بالاتر تخلف محسوب می‌شود.

وی نرخ‌های جدید برای زولبیا و بامیه درجه یک را ۴۵ هزار تومان و درجه دو را ۳۶ هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: همشهریان در صورت مشاهده گران‌فروشی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۲۶۷۸۵۷-۰۲۶ به بازرسان اتحادیه صنف قنادان کرج یا با شماره‌های ۳۲۵۲۸۳۵۱-۹ به بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز گزارش دهند.

نظر شما