شناسهٔ خبر: 46763529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

168 زندانی جرائم غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 168 زندانی غیرعمد با 75 میلیارد تومان بدهی مالی در انتظار کمک خیران هستند.

صاحب‌خبر -

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 10 زندانی آزاد شدند که بدهی یک نفر از آنان مربوط به مهریه و 9 نفر دیگر بدهکار مالی بودند.

رئیس ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری افزود: مجموع این بدهی‌ها به 415 میلیون تومان می‌رسد که برای 24 میلیون تومان از این مبلغ رضایت گرفته شده، 175 میلیون از طریق کمک‌های بلاعوض و ما بقی از طریق آورده‌های مددجو و تسهیلات بلند مدت بدون بهره تأمین شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز 168 زندانی دیگر با مبلغ 75 میلیارد تومان با جرائم بدهی مالی جدا از زندانیان بدهی مهریه در انتظار کمک خیران هستند.

صیادی ادامه داد: امکان برگزاری جشن گلریزان و برنامه‌های پخش زنده در سال جای به علت شرایط سخت کرونایی و هزینه بالا وجود ندارد لذا خیران می‌توانند کمک‌های خود را به صورت فطریه، صدقات و کمک‌های اهدایی به حساب‌های ستاد دیه واریز کنند.

وی در پایان گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جشن گلریزان در فضای مجازی برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهاای پیام/68036

نظر شما