شناسهٔ خبر: 46763253 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

جمع آوری کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر از بزرگراه‌های منطقه 15

سرهنگ همه خانی از اجرای طرح جمع آوری معتادین و کارتن خواب هایی که به صورت ناگهانی وارد بزرگراهها می شدند و برای خود و دیگر رانندگان خطرآفرین بودند در چند بزرگراه منطقه 15 خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه در برخی مواقع  شاهد تصادفات شدید فوتی  و جرحی  در سطح بزرگراههای شهر تهران بخاطر عبور معتادین متجاهر  و کارتن خوابها  از عرض بزرگراههای شهر تهران هستیم .

همه خانی ادامه داد :  با توجه به خطرات و تلفات جانباختگان  و مصدومان تصادفات در سطح بزرگراههای شهر تهران و دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ بر کاهش این حوادث و با پیگیریهای صورت گرفته  در یک طرح مشترک  بین سرکلانتری ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  ، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور تهران بزرگ ، طرح جمع آوری معتادین متجاهر  وکارتن خواب ها از سطح بزرگراههای منطقه 15 با همکاری رییس و کارکنان  این منطقه 15 صورت پذیرفت .

او بیان کرد: در این طرح مشترک ، بیش از 30 کارتن خواب و معتاد متجاهر ، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی  و نیز با تکریم و احترام جهت اسکان و سیر مراحل قانونی ، به سازمان های مربوطه جهت رسیدگی تحویل داده شدند .

 معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : این افراد با ورود ناگهانی خود به سطح سواره رو و معابر بزرگراهی ، خطرات جبران ناپذیری بسیاری را برای خود و دیگر رانندگان بوجود می آوردند که در این طرح مشترک از تردد آنها به معابر جلوگیری و و در این ماه عزیز و با برکت و با احترامی خاص ، تحویل مراجع و سازمان های  مسئول گردیدند .

او افزود : لازم به ذکر است که این افراد  ضمن تجمع در فضای سبز معابر بزرگراهی  بسیج ، خاوران ، امام علی (ع) بعثت و آزاد راه آزادگان در بین نیوجرسی ها و گاردریل های میانی  به صورت ناگهانی  خصوصا درمواقع تاریکی هوا ، با دویدن به سطح معابر تمرکز و حواس  دیگر رانندگان را پرت و باعث تصادفات ناگوار می شدند .

بیشتر بخوانید:

نظر شما