شناسهٔ خبر: 46763143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی:

شهرداری برخی از شهرهای خراسان شمالی هیچ فعالیتی ندارند

بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداری برخی از شهرهای استان هیچ فعالیت خاصی انجام نمی‌دهند و نبود اعتبارات را دلیل این کار عنوان می‌کنند درحالی که باید خودشان درآمدزا باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هوائی صبح سه شنبه در نخستین نشست با شهرداران خراسان شمالی در سال جاری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام پروژه‌های باقی مانده شهری باید تعیین تکلیف شود زیرا اعتبارات لازم تخصیص داده شده است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خطاب به شهرداران، توانمند بودن آنان در تمام امور شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر شهرداران رزومه کاری صادقانه‌ای را تحویل مردم دهند بدون شک این خدمات ادامه خواهد یافت زیرا در برخی شهرها هیچ فعالیت خاصی صورت نگرفته است و این در حالی است که نبود اعتبارات را دلیل این کار عنوان کرده‌اند.

وی افزود: شهرداری‌ها یک نهاد عمومی غیردولتی هستند که باید دنبال درآمدزایی باشد نه اعتبارات دولتی.

هوائی خواستار اهتمام جدی شهرداران در پیگیری و اجرایی شدن طرح‌های عمران اترک شهری شد و اظهار داشت: میزان رضایت مردم از فعالیت‌های شهرداران برای ما حائز اهمیت است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: پاسخگویی به تمام مطالبات، نیازها و خواسته‌های مردم باید رسالت اصلی کار شهرداران استان باشد.

نظر شما