شناسهٔ خبر: 46762955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم تشدید بازرسی‌ها در همدان/ مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان خواستار تشدید بازرسی‌ها به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا همدان با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: مردم برای تأمین سلامت خود و دیگران همکاری داشته باشند و در جریان  شرایط قرمز کرونایی پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه مدیریت کرونا قاطعانه اقدام نشود، کنترل بیماری سخت خواهد شد خواستار تشدید بازرسی‌ها به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه با جدیت در کار می‌توان شیوع کرونا را کنترل کرد و این مهم یک اولویت است گفت: پروتکل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا توسط فرمانداران سراسر استان پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها امکانات خود را در اختیار فرمانداران قرار دهند افزود: شرایط فعلی استان در حوزه کرونا ایجاب می‌کند پروتکل‌ها جدی گرفته شود، محدودیت ترددها به صورت جدی‌تر تداوم یابد و پلیس با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد.

آزادبخت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری طبق دستورالعمل باید با ظرفیت یک‌سوم نیروها فعالیت داشته باشند گفت: سازمان صمت با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف، نیروهای بازرسی خود را تشدید و تقویت کند.

وی در پایان سخنانش برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در سطح استان را ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما