شناسهٔ خبر: 46762945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بسیج سازندگی بوشهر:

گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر فعال می‌شوند

بوشهر - رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر فعال می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار عباسی فر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله گناوه اظهار داشت: گروه‌های جهادی شهرستان گناوه از بدو حادثه در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و در کنار دیگر نیروهای امدادی به خدمات‌رسانی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیشترین خسارت را روستاها متحمل شده‌اند و میزان خسارت در ۱۲ روستای شهرستان گناوه بالاتر بوده، تعداد ۱۲ گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج در این روستاها در کنار مردم آسیب‌دیده بودند و اقدام به خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: با توجه به متوالی بودن پس‌لرزه‌های شدید، کمک برای تخلیه وسایل و امکانات مردم از داخل منازل آسیب‌دیده، شناسایی افراد نیازمند آسیب‌دیده که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و احصاء مشکلات مردم آسیب‌دیده از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

عباسی فر از اعلام آمادگی شرکت‌های زیرمجموعه سپاه خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه نیز روز گذشته برای احصاء مشکلات مردم وارد مناطق و روستاهای زلزله‌زده شده‌اند و مشغول ثبت میزان آسیب‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام تیم‌های عمومی و تخصصی پزشکی بسیج جامعه پزشکی سپاه بوشهر به مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه هم از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: کلیه گروه‌های جهادی استان بوشهر و کشور برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به حجم تخریب‌ها از ظرفیت این گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد.

نظر شما