شناسهٔ خبر: 46762354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد؛

«گام تمدن ساز» به دنبال عملیاتی شدن بیانیه گام دوم در استان قزوین

قزوین- تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: هدف برنامه "گام تمدن ساز" برش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وبررسی پیشرفت‌های آن در سطح استان قزوین است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون برنامه تلویزیونی گام تمدن ساز که دوشنبه‌ها از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود اظهار کرد: برنامه گام تمدن ساز در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شبکه قزوین در حال تولید و پخش است.

وی ادامه داد: هدف این برنامه برش استانی بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت‌های آن در سطح استان است که ما در این برنامه میزان پیشرفت‌ها و تأثیرات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نیز تلاش می‌کنیم فرهنگ سازی لازم در این زمینه را در سطح جامعه و مخاطبان خود شکل دهیم.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: سال گذشته و در فصل اول این برنامه محور حرکت ما بر اساس پژوهش و چگونگی و چیستی بیانیه بود، امسال و در فصل دوم برنامه به دنبال اجرایی کردن بیانیه هستیم و مبنای حرکت ما هم افرادی هستند که به صورت عملی پای کار آمده‌اند و توانسته‌اند در جهت بیانیه گام دوم قدم بردارند و پیشرفتی حاصل نمایند.

احمدی تصریح کرد: مهمانان منتخب ما در این فصل افراد نخبه، کارآفرین، فعالین فرهنگی و رسانه‌ای هستند که علاوه بر شاخصه جوان بودن (جامعه مخاطب بیانیه گام دوم) امید آفرین نیز هستند و معتقدند که جامعه ما توان پیشرفت و آینده سازی دارد.

وی یادآور شد: تا پس از انتخابات امسال تلاش می‌کنیم جوانانی که توانسته‌اند ایده‌های خود را به عمل برسانند و مشکلی از جامعه را حل کنند و یا ایده برجسته ای داشته‌اند که تأثیرات آن کاملاً در جامعه مشهود است بپردازیم و پس از آن به دنبال جامعه جوان‌تر و حتی نوجوانانی هستیم که با ایده‌های خلاقانه امید آینده را رقم می‌زنند.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص ساز و کار انتخاب مهمانان آینده برنامه گام تمدن ساز نیز توضیح داد: ما مسابقه‌ای با مشارکت مردم شکل داده‌ایم که در آن ایده‌های ارائه شده به برنامه را در معرض داوری مردم می‌گذاریم و با انتخاب آنها از دارندگان این ایده‌ها پشتیبانی رسانه‌ای می‌کنیم تا بتوانند ایده‌های خود را رشد دهند و در آینده مشکلی از مشکلات جامعه را رفع نمایند.

احمدی یادآور شد: برنامه گام تمدن ساز دو شنبه‌ها از ساعت ۱۹ و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ روی آنتن سیمای قزوین می‌رود و برای پیشرفت و اثرگذاری بیشتر همراهی مردم را می‌خواهد که امیدواریم بیش از گذشته مورد توجه مردم شریف استان قرار بگیرد.
 

نظر شما