شناسهٔ خبر: 46762123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تأکید ۳ باشگاه ایتالیایی سوپرلیگ اروپا بر ادامه حضور در سری A

۳ تیم ایتالیایی که جزو بنیان‌گذاران سوپرلیگ ایتالیا هستند بر تمایل خود برای ادامه حضور در رقابت‌های سری A تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از تهدید شدن 12 باشگاه مؤسس سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا به محرومیت از حضور در تمام تورنمنت‌ها از جمله لیگ‌ها و جام‌های داخلی، سه باشگاه یوونتوس، اینتر و میلان که جزو این 12 تیم هستند با انتشار بیانیه‌‌هایی بر تمایل و حق خود برای ادامه حضور در سری A و سایر رقابت‌های داخلی تأکید کردند. این باشگاه‌ها همچنین تهدید یوفا مبنی بر محروم شدن بازیکنان این تیم‌ها از حضور در تورنمنت‌های ملی همچون جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را هم بی‌مورد دانستند. این بیانیه پس از تشکیل یک جلسخ اضطراری توسط سازمان لیگ فوتبال ایتالیا که نمایندگان سه باشگاه یوونتوس، اینتر و میلان هم در آن حضور داشتند، منتشر شد.

در بیانیه‌ای باشگاه یوونتوس شب گذشته (دوشنبه) در سایت رسمی خود منتشر کرده آمده است: باشگاه‌های بنیان‌گذار سوپرلیگ، همچنان به حضورشان در تمامی رقابت‌های داخلی ادامه خواهند داد و تا زمان شروع به کار واقعی سوپرلیگ هم یوونتوس تمایل دارد همچنان به حضور رقابت‌های اروپایی ادامه دهد. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، موضع دو باشگاه اینتر و میلان هم مشابه یوونتوسی‌ها است.

اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از جمله گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز گذشته تشکیل جلسه دادند و بر آسیب‌زا بودن سوپرلیگ برای فوتبال قاره سبز تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما