شناسهٔ خبر: 46761901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشتگ(ایلام_سربلند) یکی از هشتگ‌های برتر توییتر شد

طی روز گذشته فعالان شبکه‌های اجتماعی استان ایلام #ایلام_سربلند را یکی از ترندهای برتر توییتر کردند و حضور حداکثری خود در انتخابات را اعلام داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم مومن و انقلابی استان ایلام این روزها آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

بی‌شک حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه انتخابات به ابهت و صلابت این انقلاب کمک می‌کند و مشارکت مردم می‌تواند امنیت داخلی کشور را ارتقا بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کرده و در مقابله با تهدیدات خارجی نقطه قوتی به شمار آید.

هم استانی‌های ایلامی همواره رسالت خود را در قبال کشور و نظام به‌خوبی انجام داده، از این رو مردم غیور و ولایت‌مدار استان ایلام در تمام ادوار مختلف انتخابات با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام زدند.

هرچند این روزها دشمنان نظام به‌دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند، اما بی‌شک نقشه دشمنان کشور و نظام با بصیرت‌افزایی مردم خنثی می‌شود.

یکی از فعالان توئیتر به نام آذین نوشت: انتخابات وسیله‌ای برای عزت ملی است و ما مردم #ایلام_سربلند برای عزت ایران می‌آییم.

یکی دیگر از کاربران توییتر با توییت تصویری با مضمون هر رأی من و تو تیری است بر قلب دشمن نوشت: دشمن را با رای‌هایمان به گلوله خواهیم بست.

یکتا در این باره توییت کرده است: همه با هم، پشت سر ولایت‌فقیه حماسه می‌آفرینیم، با انتخاب جوان مؤمن انقلابی.

یا مهدی ادرکنی یکی دیگر از فعالان توییتر با توییت عکس نوشته علاج دردهای کشور انتخاباتی پرشور و انتخاب فردی شایسته است، نوشت: علاج درد کشور انتخابات پرشور و انتخاب اصلح است.

هدایت از دیگر فعالان توئیتر نوشت: انتخابات آبروی ملی ماست، انتخابات یکی از شاخص‌های رشد ملی ماست، ما مردم #ایلام_سربلند مثل همیشه در صحنه هستیم.

طنین زاگرس از دیگر فعالان توئیتر نوشت: #ایلام_سربلند حماسه حضورت را در دفتر تاریخ ثبت می‌کنیم ای سر بلندترین دیار، ای مهد شیران جان‌برکف.

انتهای پیام/ی

نظر شما