شناسهٔ خبر: 46761738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد:

تدوین بانک اطلاعاتی شهدای کوهدشت/ ورودی شهرستان به تمثال شهدای فرمانده مزین می‌شود

سرهنگ کونانی با اشاره به تدوین بانک اطلاعاتی شهدای کوهدشت، گفت: ورودی شهرستان کوهدشت به تمثال شهدای فرمانده کوهدشت مزین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ کرم کونانی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت کنگره ۶۳۰۰ شهید استان که در شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور مدیون خون مقدس شهدا و فداکاری‌های جانبازان و ایثارگران عزیز بوده و این شهدا به اسلام و انقلاب اسلامی حیات و عزت بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در مسیر شهدا اجر اخروی دارد، افزود: دبیرخانه کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در سپاه شهرستان فعال‌شده و جلساتی نیز در این راستا با ادارات شهرستان برگزارشده است، امام‌جمعه شهرستان به‌عنوان ریاست شورای سیاست‌گذاری این کنگره، فرماندار کوهدشت نیز به‌عنوان رئیس اجرایی و فرمانده سپاه ناحیه نیز به‌عنوان دبیر کنگره شهرستانی فعالیت می‌کنند.
 
فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به جمع‌آوری بانک اطلاعاتی ۴۴۸ شهید شهرستان و ارسال آن به ستاد استانی کنگره، عنوان کرد: این بانک اطلاعاتی شامل وصایا و خاطرات شهدای والامقام کوهدشت می‌باشد که در این زمینه نیز بالغ‌بر ۱۴۰۰ قطعه عکس تهیه‌شده است.
 
وی با اشاره به فعالیت ۱۲ کمیته کنگره در کوهدشت، تصریح کرد: درخواستی که از شهردار داشتیم و قول مساعد دادند، این بود که میدان و بلوارهای ورودی شهرستان از سمت خرم‌آباد، به تمثال مبارک شهدای فرمانده کوهدشت مزین شود.
 
کونانی گفت: امیدواریم فرماندار شهرستان تمهیداتی داشته باشند که جلسات کنگره به‌صورت دوهفته یک‌بار یا هرماه برگزار شود و ادارات مربوطه گزارش کار خود را در این راستا ارائه دهند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما