شناسهٔ خبر: 46761157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

چشم آسیا به دنبال ادامه قدرت‌نمایی نمایندگان ایران

پرسپولیس مقابل سورپرایز لیگ قهرمانان!

در شب سوم مرحله لیگ قهرمانان آسیا امشب سه نماینده کشورمان به مصاف حریفان خواهند رفت که بر اساس برنامه تراکتور از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت که در صورت پیروزی در این بازی شانس صدرنشینی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

از گروه  D این رقابت‌ها فولاد از ساعت ۲۲:۳۰ برای حفظ صدرنشینی دیدار سرنوشت سازی را برابر النصر عربستان خواهد داشت. اما سرخپوشان کشورمان در سومین بازی خود از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف گوای هند، میزبان گروه E این رقابت‌ها خواهند رفت. بازی‌ که می‌تواند در صورت پیروزی راه نماینده کشورمان برای صعود مستقیم از این گروه را با توجه به دو پیروزی که از دو دیدار اولش بدست آورده، هموارتر کند. نماینده هند به گفته یحیی گل محمدی به نوعی سورپرایز لیگ قهرمانان است و بدون شک پرسپولیس کار راحتی در این بازی نخواهد داشت. گوا در ضد حملات و انتقال توپ تیم خطرناکی نشان داده و شاگردان یحیی باید مراقب باشند در ضدحملات غافلگیر نشوند. شاید نقطه قوت این تیم هندی دروازه‌بان و خط دفاعی‌اش باشد و با توجه به اینکه پرسپولیس در دو بازی قبلی‌ موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داده باید مهاجمان این تیم در زدن  ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.

 گل‌محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم

در همین رابطه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: در این چند ساله که پرسپولیس نتایج خوبی در آسیا و لیگ داخلی گرفته، اصلی‌ترین دلیلش وجود یک نسل خوب از فوتبالیست‌ها در این تیم است. وی درباره تیم گوا نیز گفت: در دو بازی که از این تیم دیدم، تیمی کاملاً منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا بودند. فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیدند. نتایجی که تا الان گرفتند، شانسی نبوده و براساس لیاقت و شایستگی دو تساوی کسب کردند. مطمئنم بازی راحتی نداریم و باید با تمرکز باشیم.

نظر شما