شناسهٔ خبر: 46756049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا | تکمیل پروژه صعود پرسپولیس به شرط شکست «گوا»/ تراکتور به دنبال شکستن طلسم پیروزی

پرسپولیس برای آنکه صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا پررنگ‌تر از گذشته کند آماده شکست گوای هند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می‌شود و تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و فولاد به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت.

تراکتور - نیروی هوایی عراق
سرخ‌پوشان تبریز در دو دیدار اول خود دو امتیاز گرفتند و هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند تا با دو امتیاز در رده سوم گروه جای بگیرند. شاگردان رسول خطیبی ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف صدرنشین لیگ عراق می‌روند که نمایش ضعیفی در دو بازی اول خود ارائه کرده و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. آخرین پیروزی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2016 و در مرحله یک‌هشتم نهایی رقم خورد و سرخ‌پوشان تبریز در هشت بازی آخر خود در این رقابت‌ها هنوز به پیروزی دست نیافته‌اند.

مهم‌ترین بازیکن تیم نیروی هوایی عراق طارق همام است که زمانی برای استقلال بازی می‌کرد. البته که ایمن حسین مهاجم آماده نیروی هوایی در دیدار امروز مقابل تراکتور به خاطر مصدومیت غایب است. تراکتور اگر می‌خواهد از گروه خود صعود کند باید مقابل نیروی هوایی برنده باشد تا بتواند جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی داشته باشد. دیگر دیدار گروه B را شارجه امارات با پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس - گوآی هند
سرخ‌پوشان تهران با دو پیروزی که در بازی‌های قبلی به دست آورده‌اند در صدر جدول گروه E قرار دارند. پرسپولیس که در دیدار با الریان بازی زیباتری نسبت به الوحده انجام داد بدون شک شانس بیشتری برای برتری مقابل گوآی هند دارد. با وجود اینکه گوآ میزبان این مسابقه است و سرمربی پرسپولیس از این تیم به عنوان سورپرایز این فصل لیگ قهرمانان نام برده ولی بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند مقابل پرسپولیس مقاومت کند. البته نباید فراموش کرد گوآ در بازی قبلی خود بازنده نبوده و قهرمان فصل 2019 سوپرلیگ هند است.

پرسپولیس در صورت برتری مقابل گوآ می‌تواند صعودش به دور بعدی را تقریباً مسجل بداند. نکته جالب اینکه گوآ در دو بازی خود در لیگ قهرمانان گلی وارد دروازه‌اش نشده است و امید زیادی دارد که مقابل نماینده سرخ‌پوش ایران هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد. در دیگر دیدار گروه E ساعت 19:00 الوحده امارات با الریان قطر دیدار خواهد کرد.

فولاد - النصر عربستان
سرخ‌پوشان خوزستان در شرایطی با نماینده عربستان دیدار خواهند کرد که حریف سعودی بازی بسیار خوبی را در آخرین دیدار خود مقابل السد قطر ارائه کرد تا به نوعی برای فولاد خط و نشان بکشد. البته که نماینده سرخ‌پوش کشورمان هم برابر الوحدات اردن برنده شد تا همانند النصر چهار امتیازی باشد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه D قرار بگیرد. دو تیم ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد به مصاف یکدیگر می‌روند. 

فولاد در صورتی که بتواند در فینال زودرس گروه D برابر النصر برنده از زمین خارج شود، گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی برخواهد داشت. بدون شک السد قطر که تا اینجا تنها یک امتیاز گرفته مترصد تساوی فولاد و النصر است که با شکست الوحدات به جدول بازگردد. دیدار السد قطر و الوحدات اردن هم‌زمان با مسابقه فولاد و النصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4048/

نظر شما