شناسهٔ خبر: 46756044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سیدجلال تمام شدنی نیست/ سمیعی قول داد مشکل مرا هم حل کند/ تیم‌های ایرانی برای ایران آبروداری کردند

علی شفیعی‌جم

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در یک جلسه دوستانه و خوب با آقای سمیعی صحبت کردیم و مشکلی هم نداشتیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درمورد برنامه فوتبالی‌اش پس از خداحافظی از فوتبال گفت: هنوز اول راه هستیم. به نظرم پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز کلاس های مربیگری کار سخت و به این راحتی نیست. در این مسیر  باید زندگی ات را بگذاری تا بتوانی به آن هدفی که داری برسی. من در کلاس های مربیگری ثبت نام کرده ام و پس از کرونا در این کلاس ها شرکت می کنم.

کاپیتان سال‌های گذشته قرمزها درخصوص عملکرد پرسپولیس در بازی برابر الریان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه دوم این دیدار، پرسپولیس واقعی بود و بزرگی اش را در آسیا هم نشان داد. تیم در این نیمه یک فوتبال تاکتیکی بازی کرد که از دو جناح هرطور توانستند روی دروازه تیم حریف موقعیت درست کردند، ضمن اینکه جز گلی که از روی ضربه ایستگاهی خوردند موقعیتی هم به حریف ندادند.

نورمحمدی درمورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر حریف هندی تصریح کرد: به نظر من تیم گوا تیمی نیست که بخواهد جلوی پرسپولیس ایستادگی داشته باشد و ما را اذیت کند. البته همه تیم های آسیا قابل احترام هستند و پرسپولیس باید با برنامه و بدون دست کم گرفتن حریف خود را برای این دیدار آماده کند.

مدافع اسبق پرسپولیس درمورد عملکرد تیم‌های دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: 3 تیم دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند که تیم های ایرانی در سطح تیم های خوب آسیا هستند. فولاد که توانست برابر الوحدات به پیروزی برسد و مقابل السد هم نمایش خوبی داشت و آنها توانستند یک امتیاز بگیرند که حتی می توانستند برنده آن بازی باشند. شاید به خاطر کم تجربگی بازیکنان بود که دقایق آخر گل خوردند. عملکرد استقلال هم در این بازی ها خوب بوده و تراکتور نیز با توجه به شرایطش عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرده است. به نظرم تیم های ایرانی در مجموع موفق شده اند فوتبال ما را در آسیا روسفید کنند.

نورمحمدی درمورد عملکرد مدافعان پرسپولیس گفت: مدافعان پرسپولیس که همگی از جمله سیدجلال از دوستان من هستند، فوق العاده کار کرده اند. نفراتی دفاعی مثل حسینی و کنعانی زادگان بدون اشتباه بازی کرده اند. حالا اگر در یک بازی تیمی هم یک دفعه گل می خورد این نیست که بگوییم مدافعان مقصر بودند.

او در ادامه ضمن تمجید ویژه از شرایط خوب سیدجلال در پرسپولیس تاکید کرد: سیدجلال بازیکنی است که همیشه سعی می کند حرفه ای زندگی  کند و به قول معروف شرایط بدنی اش را طوری نگه دارد که همیشه آماده باشد. حسینی از چند سال قبل لاغرتر شده و این نشان می دهد که بدن خودش را شناخته و چطوری حفظ کرده که بتواند بهترین آمادگی فیزیکی و فنی را برای پرسپولیس داشته باشد. سیدجلال تمام شدنی نیست و یک رهبر تمام عیار برای پرسپولیس محسوب می شود.

نورمحمدی درمورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه‌اش با جعفر سمیعی این‌گونه توضیح داد: در یک جلسه دوستانه و خوب با آقای سمیعی صحبت کردیم و مشکلی نداشتیم. ایشان قول دادند پس از بازی های آسیایی و لیگ برتر و حل برخی از مشکلات تیم و باشگاه، برخی مشکلات بازیکنان سال های قبل را هم حل و فصل کنند.

مدافع اسبق پرسپولیس در پایان با یادآوری اتفاق تلخ سال قبل برای مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: فوتبال ایران در سال قبل در فاصله 10 روز دو چهره دوست داشتنی اش را از دست داد و چند روز پیش هم خبر فوت دست نشان همه ما را ناراحت کرد. در سپیدرود مدتی را با آقا نادر بودم. او مربی خوب و بازیکن سازی بود و خبر فوت او خیلی ها را ناراحت و دوباره فوتبال ایران را عزادار کرد. 5

بیشتر بخوانید:

  • پرسپولیس باید قدر سیدجلال را بداند/ میل به قهرمانی در سرخ‌پوشان نهادینه شده است
  • پرسپولیسی‌ها تست کرونا دادند

نظر شما