شناسهٔ خبر: 46755175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهاجم تیم فوتبال فولاد ایران بیان کرد:

قلب‌هایمان برای یکدیگر می‌تپد/تلاش می کنیم تا از رقابت با النصر نیز سربلند بیرون بیاییم

مهاجم تیم فولاد ایران گفت: همه کنار هم هستیم و قلب‌های ما برای هم می‌تپد و هدفمان این است که تمام وجودمان را در میدان بگذاریم تا سربلند شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ساسان انصاری امشب 30 فروردن ماه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر النصر عربستان اظهار کرد: مسابقه فردا قطعا سخت و سنگین خواهد شد چرا که النصر یکی از قدرت‌های آسیاست، ستاره‌های زیادی دارد و فصل قبل یکی از تیم‌های برتر لیگ قهرمانان بوده است.

او گفت: ما باید نود دقیقه تمرکز داشته باشیم، کادر فنی آنالیز کاملی از النصر به مانند دیدارهای قبل در اختیار ما قرار داده و باید نود دقیقه تلاش کنیم تا بتوانیم در پایان مانند رقابت های قبل سرمان را بالا بگیریم.

مهاجم تیم فولاد خوزستان در پایان افزود: خصوصیت مهم تیم ما این است که همه کنار هم هستیم و قلب‌های ما برای هم می‌تپد. هدفمان این است که تمام وجودمان را در میدان بگذاریم و تلاش کنیم، تا بعد از دیدار فردا و بعد از تمام مسابقه ها هواداران و مردم ایران و خودمان به تلاش و عملکردمان افتخار کنیم.

لازم به ذکر است که فولاد به همراه النصر عربستان با چهار امتیاز بالاتر از السد قطر و الوحدات قرار دارد و فردا از ساعت 22:30 دقیقه ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف تیم النصر خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما