شناسهٔ خبر: 46754799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

سردار حجازی مرد میدان جهاد و عمل بود

رکنا:نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ویژگی‌های شهید سردار حجازی را مدیریت میدانی و جهادی ایشان ذکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، حجت الاسلام علی شیرازی در گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر درباره ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سردار سرلشکر حجازی گفت: ایشان علاوه بر همه خصوصیاتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، یک بسیجی مخلص، متواضع و مرد میدان جهاد و عمل بود.

وی با اشاره به اینکه مرحوم شهید سردار حجازی، ۴۲ سال لباس جهاد بر تن داشت ادامه داد: ایشان دائم در تلاش و کار بود و در انجام وظایف خود وقت نمی‌شناخت؛ سعی سردار حجازی این بود که در عبادت بهترین عبادت و در عمل خالصانه‌ترین عمل را داشته باشد و با روحیه شهادت طلبی وارد میدان شود.

نماینده سابق، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سردار حجازی پاسدار واقعی انقلاب اسلامی بودند اظهار داشت: مدیریت ایشان مدیریتی میدانی، مدبرانه، امید و آرامش بخش برای نیرو‌های مقاومت بود.

وی عنوان کرد: آرزوی سر دار حجازی همچون حاج احمد متوسلیان و سردار سلیمانی این بود که در میدان لبنان در کنار حزب الله با اسرائیل مبارزه کند لذا وقتی به این آرزو رسیده بود هرچه در توان دارد را می‌گذارد تا از سید حسن نصرالله و حزب الله حمایت کند تا نیروی حزب الله بتواند در این میدان با اقتدار و عزت در برابر اسرائیل بجنگد.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه سردار حجازی در بالا بردن روحیه، توان، اقتدار و قدرت گرفتن حزب الله تاثیر بسزایی داشت گفت: در این دوران بود که حزب الله توانست در مقابل اسرائیل بایستد و ضربات محکمی را به آن‌ها وارد کند، جراتی را که اسرائیلی‌ها قبل از جنگ ۳۳ روزه داشتند را امروز دیگر ندارند و این هم به خاطر مدیریت سردار سلیمانی و سردار حجازی در جبهه مقاومت بود.

نماینده سابق، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با مدیریت سردار حجازی مقاومت انتفاضه فلسطین با سنگ به مقاومت با موشک رسیده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما