شناسهٔ خبر: 46754746 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فروشگاه‌های پلی‌استیشن ۳ و PS Vita تعطیل نخواهند شد

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی‌استیشن، به صورت رسمی اعلام کرد که برخلاف تصمیم گذشته‌ی سونی، فروشگاه‌های پلی‌استیشن ۳ و PS Vita تعطیل نخواهند شد.

ماه گذشته سونی به صورت رسمی اعلام کرد که فروشگاه‌های پلی‌استیشن ۳، PS Vita و PSP در تابستان امسال برای همیشه از دسترس خارج خواهند شد. اما حال آن‌ها تصمیم خود را حداقل برای دو مورد از این فروشگاه‌ها تغییر داده‌اند. بر این اساس، دو فروشگاه پلی‌استیشن ۳ و PS Vita تعطیل نخواهند شد. با این حال، فروشگاه PSP همچنان براساس تصمیم قبلی سونی، در تاریخ ۱۱ تیرماه (۲ جولای) غیرفعال می‌شود.

بخش از بیانیه‌ی جیم رایان به شرح زیر است:

ما مشاهده کردیم که هنوز افراد بسیاری علاقه‌مند به خرید بازی‌های قدیمی از فروشگاه‌های پلی‌استیشن ۳ و PS Vita هستند. از این که می‌توانیم همچنان بخشی از تاریخ پلی‌استیشن را زنده نگه داریم تا گیمرها از آن لذت ببرند، خوشحال هستم. در عین حال ما همچنان به خلق بازی‌های جدید برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ و نسل بعدی PSVR ادامه می‌دهیم. از این که شما طرفداران نظرات خود را با ما در میان گذاشتید، سپاسگزارم. ما همواره صحبت‌های جامعه‌ی طرفداران پلی‌استیشن را گوش می‌دهیم و از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

29
2

برچسب‌ها:

نظر شما