شناسهٔ خبر: 46754011 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تسلیت استاندار تهران به مناسبت شهادت سردار حجازی

استاندار تهران، شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه هم اندایشی برگزاری کنگره شهدای استان تهران ضمن تسلیت شهادت سردار حجازی اظهار داشت: شهادت سردار حجازی را که از جراحات دفاع مقدس به شهادت رسید به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن کنگره شهدای استان تهران و جبران عقب ماندگی در این خصوص اهتمام کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: بر اساس آمار شهدای دانش آموز استان تهران به تنهایی با کل آمار چندین استان برابری می کند اساسا بسیاری از شهدای ملی در تهران به شهادت رسیده اند و همین امر وظیفه برگزارکنندگان کنگره شهدای استان تهران را سنگین تر می کند.

محسنی بندپی سپس گفت: استان تهران حدود ۳۲هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و اساسا هدف ما تنها برگزاری صرف کنگره شهدای استان تهران نیست بلکه تولید محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مدنظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید به دنبال تدوین دائره المعارف شهدای استان تهران باشیم و این امر مستلزم درک عظمت و بزرگی کنگره شهدای استان تهران است و آثار برگزاری این کنگره می تواند خوراک محتوای فرهنگی را تامین کند.

برچسب‌ها:

نظر شما