شناسهٔ خبر: 46753223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا خبر داد؛

معرفی ۶۸ واحد مسکن محرومین به بانک های عامل در آستارا

گرویان از معرفی ۶۸ واحد مسکن محرومین با هدف خانه دار کردن نیازمندان تحت ‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی به بانک‌ های عامل در شهرستان آستارا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «مهدی گرویان» امروز (دوشنبه، ۳۰ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد چهارماهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهارکرد: در این مدت برای احداث ۱۰ واحد مسکونی، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا به پرداخت هشت‌ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض ‌الحسنه بلاعوض به متقاضیان اشاره کرد و افزود: برای مقاوم ‌سازی بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی تسهیلات قرض ‌الحسنه به مبلغ پنج میلیارد ریال پرداخت شد.

 

وی از معرفی ۶۸ واحد مسکن محرومین با هدف خانه دار کردن نیازمندان تحت ‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی به بانک‌ های عامل خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، ۵۶ واحد در مرحله عقد قرارداد، ۴۰واحد در مرحله پی‌افکنی، ۱۷ واحد در مرحله اسکلت‌ بندی و ۲ واحد نیز در مرحله بهره ‌برداری است.

 

گرویان با اشاره به بازنگری طرح ‌های هادی روستایی باش‌ محله لوندویل و ویرمونی، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح پازل‌ کاری روستاهای چلوند و عنبران از توابع بخش لوندویل و مرکزی این شهرستان بالغ‌ بر پنج‌ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا صدور سند روستایی ۲۸ واحد را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار ماه گذشته در شهرستان آستارا عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: صدور سند مالکیت به تعداد ۲ هزار و یکصد جلد در ۱۵ روستا، پرداخت وام مقاوم‌ سازی مسکن روستایی به مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال، پرداخت وام قرض ‌الحسنه تعمیرات مسکن به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از مهم ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در طول ۴۲ سال اخیر بوده است.

 

گرویان خاطرنشان کرد: پرداخت وام مسکن مهر به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال، احداث مسکن محرومان به تعداد ۶۸واحد با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، احداث مسکن شهری به تعداد ۵۴ واحد مسکونی و ۶ واحد تجاری، تهیه طرح هادی برای ۴۲ روستا و اجرای طرح هادی در ۱۹ روستا با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال از دیگر اقداماتی بوده که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته انجام داده است.

پایان پیام/163

نظر شما