شناسهٔ خبر: 46753219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار بندر آستارا؛

شورای امر به معروف از ظرفیت جوانان بهره گیرد

صابر بر بهره گیری از ظرفیت جوانان در شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای نهاینه کردن این فریضه الهی در جامعه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(دوشنبه، ۳۰ فروردین) در جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر که در محل فرمانداری آستارا برگزار شد بر بهره گیری از ظرفیت جوانان در شورای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا به فعال شدن دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همه اقشار باید در راستای نهادینه کردن و انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر برای کاهش مشکلات اجتماعی همچون طلاق و جرائم خرد که به دلیل شرایط اقتصادی افزایش یافته، بهره گرفته شود.

 

صابر گفت: طرح های تخصصی در رابطه با حقوق شهروندی و مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری در اولویت برنامه های شورای امر به معروف قرار گیرد.

 

فرماندار خاطرنشان کرد: در کنار اجرای برنامه های مربوط به حوزه های دینی، طرح های تخصصی در قالب شورای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت ادارات، سمن ها و گروه های جهادی پیگیری و اجرا شود.

 

صابر  وقت شناسی و نظم در زندگی را نخستین درس نماز دانست و گفت: نماز، علاوه بر برکات روحی بر سلامت انسان نیز تاثیرگذار است و اداره ها باید فضای مناسبی را به نمازخانه ها اختصاص دهند.

پایان پیام/163

نظر شما