شناسهٔ خبر: 46753159 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نتانیاهو خواستار برگزاری انتخابات مستقیم نخست وزیری شد

صاحب‌خبر -

شفقنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از شکست مذاکرات ائتلافی‌اش با رهبر حزب «یمینا» خواستار برگزاری انتخابات مستقیم نخست وزیری شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از سایت شبکه خبری آر تی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست حزب لیکود پس از نشست خود با نفتالی بنت، رهبر حزب «یمینا» تاکید کرد: ما به برگزاری انتخابات مستقیم احتیاج داریم و مضحک و نامعقول است که نفتالی بنت، نخست وزیر بشود.

بنیامین نتانیاهو حمایت خود را از پیشنهاد حزب صهیونیستی ارتودوکسی «شاس» برای برگزاری یک رأی گیری ویژه جهت انتخاب نخست وزیر جدید با رأی مستقیم با هدف ممانعت از سناریویی که «اسرائیل» را به پنجمین انتخابات طی دو سال بکشاند، اعلام کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد، اکنون «لحظه صداقت» برای نفتالی بنت است و او باید یا حمایتش از دعوت برگزاری انتخابات مستقیم را اعلام کند یا تلاشش برای تشکیل دولت چپ با حزب «آینده وجود دارد» به ریاست یائیر لاپید و حزب کار را اعلام کند.

رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در ششم آوریل بنیامین نتانیاهو را مکلف به تشکیل دولت جدید کرد اما تلاش‌های او برای ایجاد یک ائتلاف حاکم هنوز موفقیت آمیز نبوده است.

خبر را در سایت آر تی می‌توانید ببینید.

نظر شما