شناسهٔ خبر: 46753099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطوط ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت پلدختر قطع شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس مخابرات منطقه پلدختر گفت: خطوط ارتباطی اینترنت، تلفن ثابت و همراه شهرستان بر اثر حفاری غیر مجاز توسط افراد محلی قطع شده است.

صاحب‌خبر -

محمدعلی مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختراظهار داشت: خطوط شبکه ارتباطی تلفن های ثابت همراه و اینترنت از ساعت ۱۴ و ۱۴ دقیقه بعدازظهر امروز (دوشنبه) قطع شد.

وی افزود: این قطعی که به صورت اتفاقی رخ داد موجب بروز مشکلاتی در حوزه ارتباطات شده است.

رییس مخابرات منطقه پلدختر بیان کرد: این مشکل  به دلیل قطع شدن شبکه بر اثر حفاری غیرمجاز از سوی افراد محلی و قطعی فیبر نوری در مسیر شهرستان کوهدشت - زانوگه اتفاق افتاد.

وی افزود: قطع شدن فیبر نوری در این منطقه موجب قطعی اینترنت و تلفن های ثابت و همراه در ۹۰ درصد از روستاها و بخش غربی پلدخترشد.

مرادی یادآور شد: حفاری های غیرمجاز به ویژه در مسیر شهرستان کوهدشت هر از چند گاهی بدون اطلاع قبلی در شهرستان پلدختر موجب اخلال در امور مربوطه از جمله اختلال جدی در کسب و کار اینترنتی ،دستگاه‌های کارت‌خوان و گلایه مندی مردم شهرستان می‌شود.

رییس مخابرات منطقه پلدختر گفت: به محض اطلاع از قطع شبکه ارتباطی، پیگیری‌های لازم با مرکز استان جهت رفع مشکل صورت گرفت و با تلاش گروه اعزامی، شبکه ترمیم و ارتباطات در شهرستان پلدختر رفع مشکل و قطعی تلفن های ثابت ، همراه و اینترنت برطرف شد.

نظر شما