شناسهٔ خبر: 46752844 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی

وزیر امور خارجه در گزارشی توئیتری درباره سفرش به اندونزی و رایزنی با مقامات این کشور نوشت: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیر سؤال بردن حقوق بین‌الملل بود، قدردانی کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات اندونزی در جاکارتا حضور دارد، امشب در گزارشی توئیتری درباره این سفر نوشت: خرسندم که برای گفت‌و‌گو با رئیس جمهور «ویدودو» و وزیر امور خارجه «رتنو مرسودی» در خصوص ارتقای روابط دوجانبه و هماهنگی نزدیک درباره موضوعات منطقه‌ای و جهانی،‌ مجددا به جاکارتا بازگشته‌ام.

وی افزود: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیر سؤال بردن حقوق بین‌الملل بود، قدردانی کردم.

 

 

به گزارش فارس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این از سفر ظریف به اندونزی خبر داد. ظریف در مدت حضورش در اندونزی با وزیر خارجه و رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس جمهور اندونزی در دیدار ظریف با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی ایران و اندونزی بر رایزنی دو کشور در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فیمابین تاکید کرد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

نظر شما