شناسهٔ خبر: 46752768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

پدافند هوایی چشم بینای کشور است/ ارتش اجازه نفوذ به دشمن نمی‌دهد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پدافند هوایی ارتش چشم بینای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در آسمان است که خدمات بزرگ و ارزشمندی را به مردم و کشور داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست مراسم معارفه فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی همچون پایانه صادرات نفت، نیروگاه اتمی، تأسیسات پارس جنوبی و دیگر صنایع است.

وی با تقدیر از خدمات پدافند هوایی در صیانت از نقاط مختلف کشور خاطرنشان کرد: امیر اسماعیل‌زاده فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در مدت خدمت پرافتخار در این استان کارنامه درخشانی به ثبت رسانده است.

استاندار بوشهر با اشاره به کارنامه درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بیان کرد: پدافند هوایی ارتش چشم بینای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در آسمان است که خدمات بزرگ و ارزشمندی را به مردم و کشور داشته است.

وی با اشاره به تلاش پدافند هوایی با چشم بینای خود از مرحله شناسایی تا انهدام دشمنان افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در راستای استقرار امنیت تلاش می‌کند و امروزه بیش از گذشته توان، تخصص و وجود این نیرو در جامعه احساس می‌شود.

گراوند نیروهای پدافند هوایی ارتش را متدین، انقلابی و مقتدر دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی را یک ارتش متدین می‌نامند و پدافند هوایی از عناصر متدین این ارتش مقتدر است.

وی با بیان اینکه تلاش و خدمات پدافند هوایی ارتش در خیلی از مأموریت‌ها قابل بازگو و انعکاس نیست افزود: با توجه به ترفند و توطئه‌های دشمنان، خدمات نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات گوناگون قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

نظر شما