شناسهٔ خبر: 46752733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان:

صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر خوزستان احراز شد

اهواز- رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در مرحله اول حدود ۹۰ درصد از داوطلبان در این استان توسط هیئت‌های اجرایی تأیید صلاحیت شده‌اند که روند خوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان اظهار کرد: مدیرعامل مخابرات استان برای موضوع زیرساخت ارتباطی و مدیرعامل شرکت برق برای بررسی مسائل و مشکلات در زمینه روشنایی و تأمین برق شعب به جلسه دعوت شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری افزود: مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل اوقاف در خصوص واگذاری مدارس و مساجد برای اخذ رأی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های مربوطه در این جلسه حضور داشتند و فرمانداران شهرستان‌ها نیز از طریق ویدئوکنفرانس در این نشست حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه این نشست با هدف رفع نواقص و مشکلات احتمالی بر اساس تجربیات سال‌های گذشته برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی همه تمهیدات در زمینه سیستم‌های سرمایشی، مسائل بهداشتی و مسائل زیرساختی اندیشیده شد و موضوعات در حال پیگیری است که روند برگزاری انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: قرار شد که فرمانداران نواقص و مشکلات را با جزئیات اعلام کنند و فقط در چند شهرستان مشکل آنتن دهی شبکه و برق وجود دارد که قرار شد که مخابرات و برق مشکلات را بررسی و رفع نقص کنند.

نجاتی گفت: امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که در روز ۲۸ خرداد همه مردم عزیزی که قرار است در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کند و بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در این انتخابات شرکت داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان در خصوص آمار احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تصریح کرد: در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله اول حدود ۹۰ درصد توسط هیئت‌های اجرایی تأیید صلاحیت شده‌اند که روند خوبی است؛ همچنین در مورد داوطلبان شوراهای روستاها مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها در حال انجام است و زمانی که نهایی شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما