شناسهٔ خبر: 46752507 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت اوحدی و حجت‌الاسلام شکری به مناسبت شهادت سردار حجازی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیام‌های جداگانه‌ای عروج مجاهد مخلص سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در پیام سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم سردار سرتیپ پاسدار سید محمدحسین زاده حجازی
سلام علیکم
عروج مجاهد مخلص سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
آن مجاهد بصیر و خستگی‌ناپذیر فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های مختلف خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین جبهه مقاومت داشته‌اند.
اینجانب درگذشت این سردار مخلص، با ایمان و متعهد را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همرزمان و همراهان ایشان و ملت شریف ایران و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عزیز سفرکرده اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
در پیام حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال مجاهد خستگی‌ناپذیر و مهاجر فی سبیل الله، سردار سرافراز اسلام، مرد میدان‌های سخت نبرد با صدامیان و صهیونیسم جهانی و داعش، حاج سید محمد حسین‌زاده حجازی را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، فرزندان نظامی ایشان اعم از سپاهی و ارتشی و مردم عزیز ایران و خانواده شهیدپرور حجازی تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز متوفی در راه خدا اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستارم.
یوسفعلی شکری
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران.
انتهای پیام

نظر شما