شناسهٔ خبر: 46748907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری نمود عظمت نظام است

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتخابات سالم و پرشور،با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است که موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود ودر خرداد ماه این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز  درجمع پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ،انتخابات  را درکشور رخدادی بسیار مهم دانست و اظهارکرد: انتخابات سالم و پرشور،با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است که موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود ودر خرداد ماه این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ملت ایران ،استکبار جهانی و هم‌دستان آنها به دنبال ۲ راه‌برد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شکست جریان  انقلاب در انتخابات هستند، که برای از بین بردن این نظام آن را برنامه‌ریزی کردند.

امام جمعه پل‌دختر، وحدت ملی را سرمایه معنوی ملت ایران  دانست و گفت: باید برای تحقق این امر مهم به عنوان اهرم شکست دشمنان تلاش کرد و  از آن حراست وحفاظت شود.  

وی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد وافزود: خطر کرونا بیخ گوش فرزندان خردسال نیز می‌باشد ومتاسفانه در نتایج تست کرونا کودکان در بعضی مناطق مثبت اعلام و این فوق العاده خطرناک است.

موسوی ازتلاش بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان شهرستان پل‌دختر درشرایط کرونایی تقدیرکرد و یادآورشد: تعطیلی دانشگاه‌ها ، مدارس ، آموزشگاه‌ها و تقلیل حضور کارکنان دولت به منزله دورهمی و اجتماع و تفریحات با جمعیت زیاد نیست و این با هیچ منطقی سازگاری  ندارد.

وی افزود: بزرگترین کمک مومنانه در ماه رمضان، امروز کمک به قطع زنجیره منحوس کرونا است و خانواده‌های پل‌دختری آژیر خطر که در کوچه و خیابان‌ها به صدا درمی‌آید را جدی بگیرد.

امام جمعه پل‌دختر گفت:مردم بهترین گزینه برای خنثی ومعدوم کردن شیوع  ویروس کرونا هستند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه خانگی این امر محقق می‌شود.

وی تظاهر به روزه‌خواری در انظار عموم را هتک حرمت آموزه‌های دینی دانست و افزود: اگر این‌گونه موارد درپل‌دختر به صورت جزیی مشاهده می‌شود، باید جلوی آن گرفته شود.

موسوی یادآور شد: هر شخص باید آمر به معروف و ناهی از منکر به ویژه در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باشد.

امام جمعه پل‌دختر ازمبلغان این شهرستان در سطح شهر و روستا خواست در راستای حفظ حرمت ماه مبارک وگوش‌زد کردن خطر جدی موج چهارم کرونا آگاهی‌بخشی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما